Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

δωράκια από την Σμαραγδένια !!!!

 


όμορφα δωράκια από την γλυκιά μας Σμαραγδένια !!!!!

τα κέρδισα γιατί έγραψα τα χρόνια πολλά μου την ημέρα της γιορτής της

τι τυχερη που είμαιιιιιιιιιιιι....


τα δωράκια της πάντα ξεχωρίζουν είναι όλα καμωμένα 
με αγάπη ....
πλεχτά που τόσο ζηλεύω αλλά δεν είμαι άξια να φτιάξω...

"μέστια" λέμε εμείς τα πλεχτά παπουτσάκια ή "μπαμπαδάκια"
όταν είναι για μικρά και μωρά....

θα τα τιμήσω φιλενάδα μου καλή
είναι και πολύ μοδάτα!!!!!

τα στολιδάκια ήδη κρεμάστηκαν
στο δεντράκι μας..... 

η θήκη για τις χαρτοπετσέτες είναι υπέροχη
μου είχε στείλει και παλιότερα
και όποτε πάω στην εκκλησία την Φανουρόπιτα
όλες την χαζεύουν!!!!

οπότε το έδωσα στη μαμά μου γιατί ήθελε και κεινη μια....

χαχχαχαααχαχα

το βιβλίο θα με ταξιδέψει τις κρύες μέρες που έρχονται
είμαι σίγουρη για την καλή επιλογή του...
συνοδεύεται από έναν υπέροχο σελιδοδείχτη
με κουκουβάγιες που λατρεύω!!!!!!!!

χίλια ευχαριστώ γλυκιά μου Σμαραγδένιααααααααα

καλές γιορτές να έχουμε 
με το καλό το νέο έτος.......

15 σχόλια:

  1. Όμορφα δώρα, ανοιχτές καρδιές και ζεστά συναισθήματα. Να τα χαίρεσαι Σοφία. Πολλές καλησπέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα δώρα της Ρούλας είναι φανταστικά και πάντα από τα χεράκια της. Να τα χαρείς!
    Καλές γιορτές! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. It's wonderful to receive gifts from blogger friends at this time of year. Show shared love and admiration.
    Hugs from Spain and have a happy year 2022 full of blessings for you and your family.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι Σοφάκι μου που σου άρεσαν τα δωράκια μου καλή μου και χαίρομαι που ήσουν εσύ η τυχερή...🤣 λίγο πράγμα λέμε και πολύ αγάπη.
    Να τα χαρείς, να περνάς όμορφα και η καινούργια χρονιά που έρχεται, να σας φέρει τα καλύτερα της το πολυτιμότερο αγαθό την υγεία για την οικογένεια σου, πολύ αγάπη γύρω σου ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ Σοφάκι μου φιλιααα!🎁🎄😍!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ωραία της μπλογκογειτονιάς και μάλιστα αν είναι και απ τα χέρια της Ρούλας, ε τότε η χαρά είναι διπλή !!!!!!
    Να τα χαρείς και με το καλό ο νέος χρόνος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Beautiful gifts! I hope you had a merry Christmas and I wishto you the very best for 2022.
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντα τέλεια τα δωράκια της Σμαραγδένιας μας! Να τα χαρείς Σοφία μου!!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά και ο νέος χρόνος να σας φέρει όλα τα καλά, αλλά πιό πολύ υγεία και αγάπη!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια να χαρείς τα δωράκια σου Σοφία μου.
    Σας εύχομαι καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με υγεία να τα χαρείς Σοφία μου! Να είστε καλά να περνάτε όμορφα, ο καινούργιος χρόνος να φέρει υγεία, χαρά και μέρες καλύτερες. Χρόνια Πολλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Congratulations on the gifts, Sofia, they are beautiful.
    Happy New Year =*.*=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Regalos llenos de amor para despertar tu creatividad.

    Feliz Año Nuevo lleno de ilusión!!

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα δωράκια της Σμαραγδένιας μας Σοφία μου!! να τα χαρείς με υγεία κούκλα μου!!! Καλό μήνα να έχεις με υγεία και όμορφες δημιουργίες φίλη μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...