Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Δυο ξωτικά στην αυλή μας ...

 


δεν έχω θάμνους αλλά έχω Κισσό !!!!
οπότε με λινάτσα έφτιαξα τα σκουφιά

ΤΑ ΓΈΜΙΣΑ ΜΕ ΣΑΚΟΥΛΕΣ 
.....

ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ   ΠΑΕΙ    ΧΑΜΕΝΟ .......

ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΑΚΟΥΛΕΣ 

ΧΑΧΑΧΑΧΑ



τα έραψα με σπάγκο 


και το κάτω μέρος το πέρασα με λεπτό σύρμα
για να μπορώ να το δέσω σε διάφορα σημεία ...
αυτό είναι το άγχος μου
να μην τα πάρει ο αέρας .... 

ΚΑΙ   ΓΙΑ ΜΥΤΟΥΛΑ .... ΕΒΑΛΑ   ΠΑΛΙΕΣ  ΜΠΑΛΕΣ


τα παλιά στολίδια μην τα πετάτε αλλά κρατήστε τα 
να φτιάχνετε άλλες κατασκευές ....

και αν έχετε λαμπάκια που δεν καίνε όλα
κάντε αυτή τη γειτονιά



https://tsimarisofia.blogspot.com/2020/11/blog-post_30.html

.... θα κολλήσετε μόνο όσα φέγγουν !!!

ΓΙΑΤΙ      ΤΙΠΟΤΑ     ΔΕΝ    ΠΑΕΙ     ΧΑΜΕΝΟ 




σας φιλώ

19 μέρες και σήμερα ....
για τα Χριστούγεννα



12 σχόλια:

  1. Σιγουρα τιποτα δεν παει χαμενο!!!!!🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι όμορφα ξωτικά είναι αυτά ;;
    Και η φωτισμένη γειτονιά τέλεια !!!!
    Χαρούμενες γιορτές !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Those gnomes have stolen our hearts Sophia!
    I love them .... and the lit houses are very nice too.

    Kisses from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με σένα σίγουρα τίποτα δεν πάει χαμένο φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα Σοφία μου. Καλές γιορτινές μέρες κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ Σοφάκι αυτό με τα ξωτικά και ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΌΤΑΤΟ!!! ΣΥΓΧΡΑΗΤΗΡΙΑ και ευχομαι ο αέρας να σταθεί ευγενικός μαζί τους. Οσο για τα παλιά στολίδια, ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    Καλές Γιορτινές μέρες μέσα μας κι έξω μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ohh! What a funny idea! I wish I could walk near your yard and find those elves!!!
    As always you surprise us with yours creations. The neighborhood is amazing! Besitos..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Your Elf bushes are so clever and cute! What a great idea!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Muy originales y muy divertidos para decorar el jardín, preciosos Sofía!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τίποτε μα τίποτε δεν πάει χαμένο Σοφακι μου τα πάντα βρίσκουν την θέση τους... μα ξωτικά οι κισσοί; τι όμορφη ιδέα...θα προσέχουνε τον κήπο σας... το χωριό δε, φωτισμένο είναι όνειρο!! κατέβαζε εσύ ιδέες να τις βλέπουμε μερικές μερικές🤣🤣
    Σοφάκι μου να περάσετε τα καλύτερά σας Χριστούγεννα 🎄✨ με υγεία και αγάπη παντού γλυκιά μου καλές γιορτες φιλιά στα κορίτσια και σε σένα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Los elfos son muy divertidos y las casitas me encantan con las luces.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...