Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Βράχοι έγιναν χιονάνθρωποι !!!!!

 



και οι βράχοι δεν γλίτωσαν έγιναν χιονάνθρωποι !!!
στόλισε ο σύλλογος του χωριού όλα τα πάρκα και τις γωνιές
αλλά αυτό το μικρό τρίγωνο είχε δυο μεγάλους βράχους
σε σχεδόν κυλινδρικό σχήμα και δεν ήξεραν τι να το κάνουν....

έτσι τους βρήκα .....!!!!!



οπότε το συζήτησα με την πρόεδρο
και λέω κάτι θα βρω ...

τελικά πήγα το ίδιο βράδυ μέτρησα την περίμετρο τους
και έκοψα σεντόνια
(είχα μονά και δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ δεν μου αρέσουν τα λευκά αλλά φυσικά δεν τα πέταξα γιατί είναι υλικό για πολλές κατασκευές μου)

ΓΙΑΤΙ    ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ

πήγα τα δοκίμασα και δεν μου έφτανε το μήκος 
οπότε ξαναπήγα μες τη νύχτα γάζωσα ένα ακόμα κομμάτι στο καθένα

 έφτιαξα τα πρόσωπα
τα έραψα στο χέρι
τα σιδέρωσα
και το πρωί .........

πήγα τα τοποθέτησα !!!
πίσω τα έκλεισα με συρραπτικό 
πάνω σε μεταλλικά κλιπ χαρτιών
 κρέμασα τα λαμπάκια "χιονονιφάδες" που είναι ηλιακά !!!


και τώρα μπαίνοντας στο χωριό
σε καλωσορίζουν δυο όμορφα πρόσωπα
ήθελα να κάνω και σκουφιά και κασκόλ
αλλά δεν είχα αρκετό ύφασμα!!!
του χρόνου άμα είμαστε γεροί θα ψάξω
σε κανέναν γνωστό καμιά κουβέρτα
χαχαχαχαχαχα
θα χρειαστώ υπέρδιπλη!!!!

το καθένα ήθελε 2,5 μέτρα σεντόνι... 

το Πάσχα πρώτα ο Θεός 
θα τα φτιάξω κεράκια ......!!!!!!
ήδη σκέφτηκα πως....

χοχοχοχοχοχοχο

η κόρη μου λέει ότι μοιάζουν με τεράστια 
 Marshmallows

με τον ίδιο τρόπο μπορείτε να τυλίξετε και κάποιο παλιό πηγάδι
εγώ δεν ήθελα να καταστρέψω τους βράχους με βάψιμο

οπότε και σεις αν έχετε κάτι που δεν θέλετε να βάψετε απλά 
σκεπάστε το ... κουκουλώστε το χαχαχαχαχα

14 μέρες για τα Χριστούγεννα
να είμαστε γεροί



8 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω. Είναι εκπληκτική η έμπνευση! Μπράβο! Τι να πω. Γειά στα χέρια σου Σοφία.
    Καλησπέρες πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Te han quedado geniales y una idea estupenda, se aprovecha todo.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ δεν σε πιστεύω.....τι ωραία ιδέα !!!
    Μια χαρά τους μεταμόρφωσες Σοφία μου, έγιναν τέλειοι και μεσ τη νύχτα κιόλας....Μπράβο σου !!!!
    Καλές γιορτές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τί ομορφιά! Πραγματικά σε χαίρομαι Σοφία μου! Είσαι τόσο δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τυχερό το μέρος που μένεις, είναι σπάνιο πολίτες με όνειρα για το περιβάλλον τους. Εγώ τους πέρασα για κορμούς δένδρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά ειναι τα όμορφα Σοφάκι μου και μπράβο για την συμμετοχή σου στο στολισμό του χωριού σου, αλλά πιο πολύ για την ιδέα να κάνεις δυο χιονάθρωπους να σας καλωσορίζουν όλες τις μέρες των γιορτων
    Και του χρόνου να είσαι καλά, να περάσετε όμορφες γιορτές Σοφακι μου με υγεία και αγαπη γύρω σου.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!🎄✨ φιλιααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tienes ideas geniales!
    Los sombreros y bufandas serán un proyecto para otro día.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...