Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

φαναράκια από γυάλινα βάζα...



είδα πολλά βίντεο και τελικά
απλά έψαξα να βρω τι έχω από βάζα
και καπάκια και μου βγήκαν αυτά...
το πρώτο είναι από γλυκό κουταλιού...


η φωτο το αδικεί
είναι κατακόκκινο!!!!

το δεύτερο από ταχίνι ντόπιο !!!

τα κορδόνια και οι κορδέλες
τις πουλούσαν για δέσιμο φυτών ...

χαχαχαχαχαχα 

και γω για δέσιμο είμαι !!!!


πάνω κολλάς διαφορετικά 
μεγέθη καπάκια
ένα κρικάκι 
εγώ είχα από κουρτινόξυλο που περίσσεψε .... 


ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ   ΠΑΕΙ    ΧΑΜΕΝΟ


 ανοίγει από κάτω ...
και μέσα έβαλα ρεσό μπαταρίας !!!

ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ

10 μέρες για τα Χριστούγεννα 






2 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο, Σοφία. Μπράβο. Όμορφες γιορτινές μέρες να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα εχιυν τη θέση τους, Σοφία μου.
    Πολύ ωραία Φαναράκια.
    Βρήκαν τη θέση τους τα γυάλινα βάζα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...