Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

Η σελίδα του μπλε και της θάλασσας ....

η σελίδα αυτή έγινε από σατέν ύφασμα
απαλό και λείο σαν την θάλασσα !!!!
έφτιαξα μια βαρκούλα από ξυλάκια 
και έγραψα το όνομα της μικρής για όνομα της βάρκας!!!

κόλλησα και μια ελληνική σημαία για να τραγουδάμε
το τραγουδάκι που λέγαμε στις εθνικές γιορτές 


"της πατρίδας μου η σημαία
έχει χρώμα γαλανό 
και στη μέση χαραγμένο έναν κάτασπρο σταυρό 
κυμματίζει με καμάρι δεν φοβάται τον εχθρό
σαν τη θάλασσα γαλαζια και λευκή σαν τον αφρό"
 
κόλλησα ψαράκια από γκλίτερ
και έναν αστερία !!!!

οπότε αν σηκώσεις τα κύματα θα τα βρεις....... 

 έβαλα ένα δίχτυ από φρούτα
για δίχτυα του ψαρά!!!

και έκρυψα και δυο κοχύλια.....

πολλά τραγουδάκια εδώ

για την βαρκούλα του ψαρά 
το ψαράκι
την σημαία
και το χρώμα μπλε φυσικά

το λατρεύω αυτό το ταξίδι με το μαλακό βιβλίο !!!!!


σας φιλώ


8 σχόλια:

  1. Όμορφες περιπλανήσεις σε παιδικές μνήμες και στιγμές. Καλησπέρα Σοφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη.
    Πολύ όμορφο γίνεται Σοφία μου!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα να δεις τώρα Σοφάκι μου έρχομαι εδώ και κοιτάζω ημερομηνία ανάρτησης...
    Καλά πόσο καιρό έχω να περάσω; δεν το πιστεύω...
    Όμως δικαιολόγησέ με, εδώ είχαμε βαφτίσεις γάμους, νταντά στο δισέγγονο και πάει ο καιρός!
    Ελπίζω να εχει τελειώσει το πανινο βιβλίο για την μικρούλα και να το χαίρεται ήδη...
    Καλό Αύγουστο να έχετε Σοφακι μου θα τα πούμε...την αγάπη μου φιλια στα κορίτσια και σε σένα...😘🧡🍨🍉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ¡Muy buena idea combinar diversión y tradición!
    Es bonito aprender así... 🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...