Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2023

Η σελίδα του κίτρινου και του κύκλου !!!

 

εδώ έβαλα ένα κομμάτι κίτρινη δερμάτινη !!!
κόλλησα την μία άκρη και....

όταν ανοίγεις από κάτω είναι η αγαπημένη ομάδα όλης της οικογένειας!!!
χαχαχαχαχαχαχα

για να μάθει  από μικρή να το λέει !!!
 εμένα
τα κορίτσια μου όταν ήταν μικρά δεν έλεγαν κίτρινο αλλά το όνομα της ομάδας !!!

οπότε μαθαίνουμε τον πιο χαρακτηριστικό κύκλο ...  την μπάλα

και φωνάζουμε γκοολ όταν παίζουμε με αυτήν!!!

άλλή μια εύκολη φράση ... γκοοολ (goal)

ΚΥΚΛΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΟ !!!!

ΚΑΙ φυσικά άλλα υλικά δέρμα και κορδόνι !!!!


!!!!!!!!!!!

ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα της μπάλας 
μην με παρεξηγήστε όσοι είστε άλλη ομάδα
χαχαχαχαχαχα

εσείς φτιάξτε με άλλο χρώμα τον κύκλο

φιλιά







7 σχόλια:

  1. Αλίμονο αν σε παρεξηγήσουμε, Σοφία. Ευρηματικό και πρακτικό θα το χαρακτήριζα. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν χωράνε παρεξηγήσεις εδώ....τις δημιουργίες προσέχουμε μόνο που είναι και όμορφες !!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήρες φόρα θαρρώ και το πάνινο βιβλίο σου θα γίνει εξαιρετικό, αφού θα έχει μέσα την αγάπη σου και την χαρά της δημιουργίας σου μπράβο κορίτσι μου.
    ΧΑ..ΧΑ Ενα σου λέω Σοφάκι μου έχουμε από όλα στην οικογένεια...οι μισοί είναι ΑΕΚ, οι άλλοι μισοί Ολυμπιακοί και εγώ στη μέση ΠΑΟΚ πατρίδα για;
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. την αγάπη μου φιλια σε σένα και στα κορίτσια...🤗😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hay que hacer aficionados al fútbol desde la cuna. Muy buena la nueva página.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...