Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2022

Μια φάτνη από βάζο για ελιές !!!!

 


είχα ξανακάνει χριστουγεννιάτικο 
από βάζο για ελιές ... ΜΕ Ο,ΤΙ ΕΊΧΑ...
ΓΙΑΤΙ    ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ 

ΠΑΛΙΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ
ΑΛΑΤΙ
ΕΝΑ ΧΑΡΤΙΝΟ ΔΑΝΤΕΛΑΚΙ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙ ΟΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ...
"sweet December"
κατω εξω εχει το αγαπημενο μου χριστουγεννιατικο υλικο....  φιλτρο απορροφητηρα!!!!!




τώρα απλά έβαψα λευκό με σφουγγαράκι το βάζο
κόλλησα σιλουέτες που κατέβασα από το ίντερνετ 
και έβαλα μέσα ένα κίτρινο λαμπάκι κεράκι !!!!

αν θέλετε βάλτε και λευκό .... 






απλό και τόσο όμορφο....

το αγάπησαααααα....

7 και σήμεραααααααααα


χοχοχοχοχοχοχοχοχο









5 σχόλια:

  1. Precious Christmas details, Sophia!!.
    The jar with the Nativity scene has made me fall in love!!
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω.,.πω.. τι οργασμός Χριστουγεννιάτικων δημιουργιών είναι αυτός Σοφάκι μου; Από τους βράχους Αγιο Βασίλη και τάρανδο,, ελαφάκια από λινάτσα είδα και καμάρωσα το βάζο για τις ελιές με τις φιγούρες, αλλά μου έκαναν εντύπωση και τα διάφανα με τα στολίδια μέσα τους!!
    Καλά ήταν να μην πάρεις φόρα έ; 🤣
    Να περάσεις Σοφάκι μου μαγικές γιορτινές μέρες με τους αγαπημένους σου με τους όμορφους μεζέδες σας και το τέλειο κρασάκι σας!! Μην νομίζεις πως ξεχνώ!!😊
    Καλά Χριστούγεννα φίλη μου την αγάπη μου πάντα φιλιααα!!🎄✨🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ha quedado precioso, un detalle muy bonito.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο έγινε το βαζάκι !!!!!
    Κι εγώ το αγάπησα ......χαρούμενες γιορτές εύχομαι από καρδιάς !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...