Δευτέρα 30 Αυγούστου 2021

Παλιός καθρέφτης σε δεύτερη ευκαιρία !!!

 


με αφορμή την φιλική πρόκληση 140 
με θέμα "δεύτερη ευκαιρία" 


που διοργανώνει η Arish

αγαπούσα τόσο πολύ το πλαίσιο του καθρέφτη που έσπασα πριν 5 χρόνια 
που με τίποτα δεν ήθελα να τον βάλω στην άκρη ...
μου άρεσε η μεταλλική του κορνίζα 
και τόσα χρόνια δεν τον ξεκρέμασα από τον τοίχο!!!

εκεί έβαζα τις κατασκευές των παιδιών ,
κάρτες ευχητήριες και κρεμούσα μπάλες τα Χριστούγεννα ....

ΓΙΑΤΙ    ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ !!!!

έτσι ψάχνοντας ποιο αντικείμενο θα ζήσει "δεύτερη ευκαιρία"
καθώς έπινα τον πρωινό καφέ μου έπεσε το μάτι μου πάνω του
"νομίζω ήρθε η ώρα σου" 
μονολόγησα ....
χαχαχαχαχα

τον είχα από τα φοιτητικά μου χρόνια στην Ξάνθη 
μου τον χάρισε μια γιαγιά που ούτε αυτή ήξερε την ιστορία του...
πάντως εγώ παλιό τον απόχτησα...
πριν 26 χρόνια!!!

η ανθοδέσμη
 είναι από τα πρώτα αντικείμενα που αγόρασα
για τον σπίτι μου κ 
δυστυχώς το δικό του ανθοδοχείο έσπασε και το φιλοξενούσε ένα καλάθι ...
οπότε .......




έβαλα σπάγκο στο κάτω μέρος του καθρέφτη

.......... θα μπορούσα να βάλω σε όλο τον καθρέφτη
φτιάχνοντας ένα "πλεκτό" ή "καλάθι"

ή να βάλω διάσπαρτα τα λουλούδια στο πλέγμα

......... επίσης σκέφτηκα να βάλω ύφασμα στο πίσω μέρος 
η επιλογή είναι δική σας....


και να το αποτέλεσμα
μπορώ να πω ότι με χαροποίησε που δυο αγαπημένα αντικείμενα βρέθηκαν μαζί αγκαλιά !!!

ελπίζω να σας άρεσε ....

η αλήθεια είναι ότι όλα σχεδόν όσα φτιάχνω 
είναι από "δεύτερη ευκαιρία" ...
και έψαχνα μέρες να βρω τι θα έκανα
χαχαχαχαχα

ευτυχώς αυτός είχε γλιτώσει και δεν του έκανα καμιά μόνιμη παρέμβαση 
αυτή η αλλαγή όμως μου άρεσε ....


σας φιλώ

τα λέμε .... ανυπομονώ για την επόμενη φιλική πρόκληση !!!

δείτε εδώ και τις υπόλοιπες συμμετοχές !!!

 

22 σχόλια:

  1. Una idea maravillosa Sofía, queda precioso para decorar 🥰👏 Besos!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία τι λες τώρα! Είναι υπέροχο καλή μου φίλη. Εντάξει, η κορνίζα είναι έργο τέχνης. Αμαρτία να πάει χαμένη. Και έρχονται τα χέρια και η έμπνευσή σου να του δώσουν ξανά ζωή. Μπράβο κορίτσι μου. Ειλικρινά μοναδικό. Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. It's a great second chance, Sophia.
    I liked seeing it finished with all the flowers of it.
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ha quedado muy bonito, es una pieza muy elegante y tiene mucha vida. Saludos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Con espejo o sin espejo el marco es una preciosidad!!

    Te felicito por darle una segunda oportunidad... Me gusta mucho con las flores!!

    BESOS

    B

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Una genia total!!! Felicidades por ese reciclado tan florido! Besitos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Muchas gracias Sofía por tu participación en el retoque ha sido posible gracias.
    Me parece una idea excelente tu trabajo con el marco y las flores, muy decorativo y doblemente importante ¡¡dos segundas oportunidades juntas!! excelente. BESICOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εννοείται ότι δίνουμε δεύτερη και τρίτη ευκαιρία.
    Πολύ ωραία τα αξιοποιησες και τα δύο Σοφία μου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασα από τα άλλα μπλογκ.
    Πολύ ωραίες ιδέες όλες.
    Κρίμα που δεν πήρα μέρος.
    Σήμερα μετέτρεψα μια φόρμα του κέικ σε γλάστρα.
    Την επόμενη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Esta genial esta segunda oportunidad, cuanta creatividad junta.
    Felicidades-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφη η κορνίζα και βέβαια άξιζε η ευκαιρία !!!!!
    Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ficou lindo! Adorei a moldura e ficou linda com as flores. Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εννοείται πως δεν θα πετούσες έναν τέτοιο καθρέφτη!!!!!
    Πολύ έξυπνο το 'δίχτυ' που έπλεξες για να στηριχθούν τα λουλούδια!!!
    Τέλειος συνδυασμός για ένα πανέμορφο διακοσμητικό αποτέλεσμα!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Has dejado un espejo precioso, un reciclaje de lujo, felicidades.
    Besitos fuertes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σοφάκι έγινε τέλειος μου αρέσει πολύ γειά στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Me encanta la idea, te ha quedado precioso! Disculpame que apenas este visitandote, andaba de viaje!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. So beautiful frame and it became perfect in such a floral decor. I love this second chance!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν θα μπορούσε να γίνει ομορφότερος ο παλιός σου καθρέφτης Σοφάκι μου..
    Πολύ έξυπνη η ιδέα σου έτσι που έβαλες τα λουλούδια στο κάτω μέρος του μόνο!!!! μπράβο για την συμμετοχή σου κορίτσι μου...
    Να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο Σεπτέμβρη γεμάτο από δημιουργίες...
    Καλό Φθινόπωρο Σοφάκι μου φιλια στα κορίτσια κάποια στιγμή να τα πούμε; φιλιααααα!!😍 την αγάπη μου πάντα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hola Sofía, precioso reciclaje con ese bonito marco de espejo, ha quedado ideal para decorar ese rinconcito de tu hogar.
    Besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σοφακι μου χρόνια σου πολλά αγαπη μου να σε χαίρονται οι αγαπημενοι σου και εμείς μαζί τους πολύχρονη κορίτσι μου...💐
    Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα.. φιλιααααα!!😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...