Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020

Ο Άγιος Βασίλης στην πόρτα μας!!!

 

είχα χρόνια να φτιάξω στεφάνι για την πόρτα μας...
τα τελευταία χρόνια είχα ένα αστέρι από κλαδιά φτιαγμένο...

για το σχολικό μπαζααρ είχα κάνει 
έναν τάρανδο

και έναν χιονάνθρωπο


ΟΠΟΤΕ ΕΛΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!!

χαχαχαχαχαχα
ή μαλλον

χοχοχοχοχοχοχοχο


αυτό το στεφάνι
το είχα φτιάξει πριν πολλά χρόνια 
ούτε θυμάμαι πόσα για να του κολλήσω καραμέλες
είχα δει ένα και μου άρεσε αλλά δεν έγινε ποτέ
.... περίμενε λοιπόν .........

ΓΙΑΤΙ     ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ   ΠΑΕΙ    ΧΑΜΕΝΟ

Πήρα και ο,τι απέμεινε από το γούνινο μπουφάν 
έναν σκούφο Αη Βασίλη
λίγο σύρμα για τα γυαλιά
δυο μικρά κομμάτια λάστιχο για τα μάτια
μια μπάλα για μύτη  και έτοιμος

απαλός και χνουδωτός
και φυσικά χαμογελάει .........!!!

είθε να μας χαμογελάσει και ο νέος χρόνος ......

την άλλη Παρασκευή Χριστούγεννα φίλοι μου

σας εύχομαι καλά να περάσετε










 με φυσικά υλικά ......!!!!


αποξηραμένα ρόδια 

αμύγδαλα βαμμένα με ζεστό καφέ!!!














11 σχόλια:

  1. είναι πανέμορφα όλα τους
    γεια στα χέρια σου
    να τα χαρείς

    καλές γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχος ο Άγιος Βασίλης σου.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful ornaments that are a wonderful job of recycling, Sophia!.
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I like your Christmas decorations, they are lovely.
    Many hugs, I hope you have a good weekend.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε σταματάς με τίποτα Σοφία μου!
    Πολύ ωραίος ο Αη Βασίλης.
    Καλές γιορτές και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Qué bonitos todos los trabajos, me encantan, quedaron geniales.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειος ο Αη Βασίλης σου, Σοφία μου!
    Εύχομαι μόνο καλά να φέρει στο σπιτικό σου!!!!
    Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφες ιδέες με εύκολα υλικά. Φίλη μου καλές γιορτές να περάσεις με υγεία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hermosos adornos navideños y mejor aún reutilizando materiales. 👏
    Saludos y buen fin de semana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααα πολύ ωραίος ο Αγιος Βασίλης και τα στεφανάκια, μπράβο. Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά εγώ που ήμουν Σοφάκι μου και δεν είχα δει όλα αυτά τα ωραία Χριστουγεννιάτικα που έφτιαξες;
    Από το Ρούντολφ το ελαφάκι που το κάνατε μούρλια...να επαινέσουμε και τον σύζυγο ε; που εβαλε και εκείνος το χεράκι του...😊
    Τι να πω δα για την φάντη, και τον Αγιο Βασίλη που στόλισε την πόρτα σας..
    Σοφακι μου καθυστερημένη μεν δικαιολογημένη δε...χο.χο.. αφού ετοιμάζω για την πρωτοχρονιά δωρακι του αγέννητου μπέμπη μας.. να μην πάρει και εκεινο ένα δωρακι; οπότε τρέχατε χεράκια μου!!🤣🤣🤣
    Η καινούργια χρονιά χρονιά που θα έρθει να κρατα όλες τις χαρές μαζί με την υγεία για όλους σας Καλή Χρονιά Σοφακι μου φιλιαααα!! την αγάπη μου 🧡 🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...