Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020

Χιονανθρωπάκια από σανίδες για εξωτερική διακόσμηση ...

 

να ήρθαν τα χιονανθρωπάκια
να μας κάνουν παρέα να μην στεναχωριόμαστε 
τώρα στην καραντίνα!!!

χαχαχαχαχα
πήγα να τα φωτογραφήσω με ζουμ
και ΤΣΟΥΠ ο ένας έγειρε προς το φιλαραράκι του
χαχαχα

οι "κόκκινοι" έγιναν από παλιά μπλούζα ο ριγέ
που μου έδωσε η μάνα μου πριν λίγο καιρό... 
"να πάρτην και αυτή δεν μου κάνει ... κάτι θα φτιάξεις εσύ!!!"

αχχαχαχαχα είπαμε μας έμαθαν τώρα κ μας ανέχονται
στην αρχή πριν πολλά χρόνια μας μάλωναν με τόσα που μαζεύαμε αλλά τώρα το πήραν 
απόφαση και μας παρέχουν υλικά απλόχερα 
χαχχαχαχα αρκεί να έχουν την ησυχία τους 
να μας βλέπουν δηλαδή χαρούμενες!!!!!

ο δεύτερος και αυτός από μια ζακέτα της μάνας μου 
αχαχαχαχχαχαχαα
καλά ... τι δεν έφτιαξα με αυτή την ζακέτα...
ευτυχώς έμεινε ακόμα κάνα μέτρο ....





να τα μανίκια της ...
το πρώτο που έφτιαξα ήταν αυτό!!!



φέτος πλημμυρίσαμε από μια σωλήνα καυτού νερού
κατακαλόκαιρο και αναγκάστηκα να πετάξω πολύ πράμα
ειδικά όσα ακουμπούσαν κάτω ... ευτυχώς δεν έχασα χριστουγεννιάτικα!!!

οι δυο άσπροι έγιναν από ένα ύφασμα που μου έστειλε κάποτε η ΑΝΝΙΩ
........
η μυτούλα από δερματίνη που περίσσεψε από καρέκλες κουζίνας που ντύσαμε ...
ΓΙΑΤΙ    ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ    ΠΑΕΙ     ΧΑΜΕΝΟ!!!!

τον ένα με γραβάτα και τον άλλο με παπιγιόν!!!

να έτσι τα βρήκα ...
τα καλά της επαρχίας ........
το μεγάλο κόπηκε στη μέση κ έγιναν οι δυο άσπροι
από 85 εκ ο καθένας...
οι άλλοι 120 και 105 εκ!!!!

μέσα στα σκουφάκια έβαλα σακούλες για να έχουν όγκο...
ελπίζω να αντέξουν 
γιατί σκοπεύω να τα βάλω έξω στο κοινοτικό παρκάκι!!!!!
θα δείξει ....

πάμε για άλλα.......

μην ξεχνάτε όσες αγαπάτε να φτιάχνετε χριστουγεννιάτικα 
την ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ 131


δηλώστε συμμετοχή 
ας απολαύσουμε αυτή την εποχή πιο νωρίς φέτος!!!!!

σας φιλώωωωωωωωωωω
καλή συνέχεια

χοχοχοχοχοχοχοχοχοχοχοχοχο

13 σχόλια:

  1. Wow Sofia! I love love your snowmen, you have done a beautiful job, love their smiles!
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hola Sofía!
    Qué bonitos personajes has preparado con materiales reciclados, una familia muy simpática para decorar el jardín.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο όμορφοι όλοι! Καλώς τους δεχτήκατε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mamma mía me encantan tus muñecos de nieve, son muy originalaes pero tienen unas expresiones entrañables, jajaja. Y hasta vida propia, jajaja, mira que volcarse hacia el compi al ver que los retratabas jajajaja.
    Que montón de ideas para reciclar ropitas, jiji.
    Besote!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχοι οι χιονάνθρωποι, Σοφία μου. Κομψοτεχνήματα. Μπράβο σου.
    Και χαίρομαι πολύ που βλέπω ότι παίρνεις μέρος στη Φιλική Πρόκληση 131 και θα δω άλλη μια όμορφη δημιουργία σου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παραμυθένιοι ,μπράβο σου μας έφερες τα Χριστούγεννα με τις κατασκευές σου. Πολύ μου άρεσε η πόζα που πήρε ο χιονάνθρωπος για να φωτογραφηθεί, χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά τίποτα δεν πάει χαμένό! Τί όμορβα, γουστόζικα στολίδια. Έτσι βρε παιδιά να αλλάξουμε την διάυεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Preciosos estos muñecos de nieve, te quedaron fantásticos.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας έμαθαν και μας προμηθεύουν υλικά 😂😂😂😂😂😂
    Πολύ γέλασα Σοφία μου!
    Σήμερα παρέλαβα ένα κουτί από τα μέρη σας.
    Μια φίλη μου έστειλε με την κόρη της ένα σωρό πράγματα.
    Σίγουρα θα τα αξιοποιήσω και θα τα δείτε.
    Οι χιονάνθρωποι σου έγιναν κούκλοι .
    Αξιοποίησες και τη ζακέτα της μαμάς. 😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφάκι μου γλυκό αυτό που θαυμάζω σε σένα και στις κατασκευές σου, όπως και άλλων φιλενάδων... είναι ότι πραγματικά από το τίποτα κάνεις θαυμάσια πραγματάκια κάθε φορά ..εδώ πρωταγωνιστούν τα γιορτινά ξύλινα Αγιοβασιλάκια σου που τα ζήλεψα πραγματικά...
    Με ξεσήκωσαν και μένα και μου έφτιαξαν την διάθεση τα Χριστουγεννιάτικα σου Σοφακι μου
    Να είσαι καλααά!! να μου φιλήσεις τα κορίτσια😘 στέλνω μεγάλη αγκαλιά! 🤗με αγάπη ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...