Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Ρούντολφ... το κλαδάκι!!!

μόλις τον είδα στη στοίβα με τα ξύλα για κάψιμο...
τον έκρυψα να του δώσω ζωή
ως άλλος Πινόκιο δεν έπρεπε να μπει στη φωτιά!!!


δεν έγινε γλυκούλης?

μέχρι κ το πουλάκι τον αγάπησε ...
είχε σπάσει η βάση του κ 
χρόνια τώρα το βάζω στο χριστουγεννιάτικο δέντρο
πάνω σ ένα χριστουγεννιάτικο λουλούδι...
δεν μου πήγαινε καρδιά να το πετάξω!!!
οπότε βρήκε το πιο όμορφο κλαδί να σταθεί 
να καμαρώσει κι αυτό την γιορτή
αφ' υψηλού !!!!

η κόκκινη κορδέλα είναι από 
μελομακάρονα  που μου έφεραν δώρο πέρσι...
καλά όταν την σιδέρωνα μοσχοβόλησε η πλάση
γαρίφαλο!!!!
χαχαχαχαχαχαχαχααχα

είπαμε ...

ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ

αν έχετε κέφι ελάτε να πάρετε μέρος στην φιλική πρόσκληση-πρόκληση
με θέμα "χρόνος"
που είμαι οικοδέσποινα!!!



τα λέμεεεεεεεε
χοχοχοχοχο


12 σχόλια:

  1. A great recycling Sophia !!
    The branch was saved from the fire and has become a beautiful Christmas ornament.
    Greetings from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sofia, eres muy ingeniosa, que buena forma de reciclar haciendo un reno con ese tronco, que ademas te quedo muy bello!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πολύ καλά έκανες που το έσωσες από την φωτιά! Έγινε ένας τέλειος Ρούντολφ!!!
    Καλές γιορτές Σοφία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφία μου, ξαναγύρισα αφού έκανα ενα πέρασμα απλο τις παλιές σου αναρτήσεις αφού είχα καιρό να σε επισκεφθώ.
    Καλέ, τι ωραία πράγματα έφτιαξες! Τα έχασα με την καρέκλα μονόκερο, με την κρεμάστρα, τα καδράκια, τα διακοσμητικά τις πεταλούδες από κουκούλια!!
    Πολύ δραστήρια μου έγινες όσο καιρό λείπω από την γειτονιά!!
    Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!
    Καλή επιτυχία να έχεις και σαν οικοδέσποινα για το θέμα"χρόνος"!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεύω το κλαδάκι Ρούντολφ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πώς ανακάλυψες τον κρυμμένο Ρούντολφ εκεί μέσα;
    Η φαντασία είναι πολύ καλός σύμβουλος.
    Φυσικά ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ.
    Άσε τους άλλους να πετάνε για μα τα βρίσκουμε εμείς 🤣🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο,Σοφία μου!
    Μόλις είδα την φιλική πρόσκληση που παρουσίασες πάω να δω την ανάρτηση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Otra oportunidad para ese árbol 👏👏

    Felicidades por ser anfitriona...si tengo TIEMPO...y puedo preparar mí trabajo voy a tu fiesta.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο το να φαναταστεις το κλαδακι Ρουντολφ χα..χα με ξεπερναει.. οταν λεμε φαντασια εεε ναι αυτη ειναι Σοφακι μου.. πραγματι ..
    ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ..χα..χα.
    θα σε παρω να σε ρωτησω για την προσκληση δεν πολυκαταλαβα κοτριτσι μου.. θα τα πουμε φιλακιαα!!😘🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...