Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Η Ελλάδα φτιαγμένη από κέλυφος ...

με αφορμή το θέμα "χάρτες"
που έθεσε η φίλη Στέλλα
έφτιαξα έναν "χάρτη" από κέλυφος φιστικιών "Αιγίνης" 
ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ  ΧΑΜΕΝΟ

μ αρέσει αυτό το υλικό και είχα φτιάξει παλιά και έναν Μπούφο
που κοσμεί το σαλόνι μου...!!!



είναι βέβαια της υπομονής... 2 ώρες μου πήρε να τον γεμίσω

φυσικά δεν μπορεί να είναι τέλειος και να έχει σωστές λεπτομέρειες...

η χώρα μου έχει το πιο παράξενο σχήμα στον κόσμο
μαζί με την Ιταλία
και έχει τόσα πολλά νησιά που είναι αδύνατον να τα παρουσιάσω εδώ!!!
οπότε σας παρακαλώ να είστε επιεικείς....

ελπίζω να σας άρεσε...
να περνάτε πάντα καλά
και να είσαστε κεφάτες

σας φιλώ 

18 σχόλια:

  1. What an ability to make these representations, Sofia!
    The map of Greece looks great on you.
    Greetings from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Que bonita forma de hacer un mapa, me encanta el resultado!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hola Sofi, realmente muy exótica la forma de Grecia, pero tiene un encanto femenino en su contorno que me gusta mucho!!! Te felicito por tu creatividad y por tomar un poco de tu tiempo para aompañarme! Me gusta mucho tu mapa y el pasearme un ratito por Grecia jiji... Un abrazo grande y nos vemos el Viernes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Que ideal te ha quedado, me gusta un montón Sofia.
    Un besazo y feliz semana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Una propuesta muy original... y me gusta la idea de tener una excusa para comer pistachos.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω την πρωτότυπη ιδέα σου, Σοφία μου. Ο χάρτης είναι τέλειος, το ίδιο και ο μπούφος! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eres muy talentosa y creativa un búho con granos y un mapa es genial!!

    Besos y feliz semana!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαίρομαι που σας άρεσε αν κ φοβήθηκα μήπως ήμουν εκτός θέματος επειδή δεν χρησιμοποίησα χαρτί ή χάρτη αλλά άλλο υλικό για να τον παραστήσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Tienes una imaginación prodigiosa al utilizar un material tal original, el resultado es muy bonito.
    Felicidades por la paciencia que has tenido para realizar el trabajo, aunque el resultado ha merecido la pena.
    Besicos y buen fin de semana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω! Με κελύφια ούτε που το σκεύτηκα, πρέπει να ήταν δύσκολο πραγματικά. Θαυμέσια η κατασκευή θσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΠΡΆΒΟ Σοφία μου για την ιδέα σου.
    Τα τσόφλια αυτά κι εγώ τα χρησιμοποιώ, αλλά ούτε που θα σκεφτόμουν τον χάρτη.
    Υπέροχος.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημερα και καλη εβδομαδα!!!!!
    Χαρα στην υπομονη σου, το αποτελεσμα ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σοφακι μου το οτι θα εκανες την Χωρα μας με τα τσοφλια απο τα φιστικια
    δεν θα το φανταζομουν μπραβο σου ομως πολύ ωραια η συμμετοχη σου κοριτσι μου..
    καθυστερημενη ηρθα λογο δυσκολων ημερων αλλα τωαρα σιγα σιγα κανω τις επισκεψεις μου..φιλη μου
    Καλα να περνας και να κανεις παντα οτι αγαπας... φιλω σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!Υποκλίνομαι στη φαντασία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...