Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Εύκολες κάρτες με χαρτοπετσέτα!!!!

*παίρνουμε χαρτονάκια άσπρα...
εγώ κρατώ από συσκευασίες...
αλλιώς πρέπει να μπείτε στον κόπο 
να περάσετε ΑΚΡΥΛΙΚΟ άσπρο
 (αν βάλετε τέμπερα θα ξεβάψει με την κόλλα )
αν είναι σκούρα η χαρτοπετσέτα 
όπως εδώ η κόκκινη κ η μπλε που ναι γεμάτες σχέδιο
δεν χρειάζεται καν να ναι άσπρο το χαρτόνι!!!

*ανοίγετε την χαρτοπετσέτα 
χωρίς να κόψετε το περίσσιο 

*βγάζετε τα δυο χαρτιά από κάτω που ναι διαφανές 

*βάζετε την χαρτοπετσέτα πάνω στο χαρτόνι

 *την περνάτε κόλλα ατλακόλ κρυσταλιζέ 
που έχετε αραιώσει με λίγο νεράκι
(μέσα  ένα κουπάκι από γιαούρτι μια χαρά θα ναι...)
όσο για να δουλεύεται 
όχι πολύ νεροοοοοοο

*μ ένα πινελάκι φαρδύ
με προσεκτικές κινήσεις
δεν χρειάζεται πολλά περάσματα 

*και αφήνετε να στεγνώσει πάνω στο καλοριφέρ

*κόβετε ο,τι περισσεύει προσεκτικά 

*αν σκληρύνει πολύ
αφήστε το κάνα βράδυ μέσα σε εγκυκλοπαίδεια....
για να ισιώσει...
ΝΑ ΧΕΙ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ!!!!








τούτη δω είναι από χαρτομάντηλα χριστουγεννιάτικα
που αγόρασα πριν πολλά χρόνια από τα ΤΖΑΜΠΟ!!!

κρατάτε πάντα χαρτοπετσέτες
και από παιδικά πάρτυ
για να κάνετε κάρτες ευχητήριες!!!!

ΓΙΑΤΙ    ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ.....

όλα τα έφτιαξε η μικρή με τα χεράκια της...
δεν είναι δύσκολο
ακόμα κ για μικρά παιδάκια...
απλά να στε δίπλα να βλέπετε
ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΑ!!!

προλαβαίνετε να φτιάξετε.....

σας φιλώ ελπίζω να σας άρεσεεεεεεεε

13 κ σήμερααααα
χοχοχοχοχοχο


4 σχόλια:

  1. Εσύ χαρτοπετσέτες εγώ κουρελάκια, τις κάρτες μας τις φτιάξαμε 😊😊😊
    Πολύ ωραίες έγιναν Σοφία μου .
    Δεν το είχα σκεφτεί.
    Αν ξεμείνω από κουρελάκια, δλδ μετά απο100 Χρόνια 😂😂😂😂, θα φτιάξω κι εγώ .
    Σε λίγο θα δεις τί άλλο έφτιαξα με τα κουρελάκια μου.
    Συνέχισε να μη πετάς τίποτα. 😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχααχχαααααααααααα............ετσι ετσι!!!εκανα κ στολιδια απο καρτες χαχαχχαχαα....σιγα μην γλυτωναν

      Διαγραφή
  2. Εγω ειμαι αυτη η τυχερη.. που χαρη σε αυτα τα μικρα χερακια και τις χαρτοπετσετες εχω την χαρα να εχω τις γιορτινες ευχες μου μεσα σε μια τετοια καρτουλα..που ειναι πανεμορφηηηηηηηηηηη!!
    Ευχαριστω κοριτσια μου!! ομορφες γιορτες να περασετεεεεεε!! φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ μία απ τις τυχερές ..... και δεν ήξερα ότι την έφτιαξε η μικρή ... μπράβο της, θα γίνει χρυσοχέρα, είναι πανέμορφη κάρτα !!!!! Χαρούμενες γιορτές !!!! Σας φιλώ (μάνα και κόρη εννοείται γιατί κουράστηκε και την ευχαριστώ διπλά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...