Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Χριστουγεννιάτικα κεκάκια....!!!

ώρα να πιάσω ξεσκονιστήρι κ αραχνόσκουπα....
αραχνιάσαμε εδώ μέσααααααα...
είπα να τ ανοίξω  λίγο το σπιτάκι μου να πάρει αέρα...

και συνειδητοποιώ ότι  έχω αφήσει 
ένα σωρό κατασκευές που δεν σας έδειξα...
όπως τούτα τα κεκάκια που έκανα για το σχολικό μπαζάαρ το 16!!! 
επειδή μια μαμά μου χάρισε νήματα που δεν ήθελε...
και γω δεν τα καταφέρνω με το πλέξιμο...
τα τύλιξα σε χαρτί από εφημερίδα που έκανα μια μπαλίτσα..
και τα τοποθέτησα σε χριστουγεννιάτικα χαρτάκια για κέικ....

δίνουν όμορφο χρώμα σε δεντράκι

μετά στο μπαζάαρ τα τοποθέτησα σε δισκάκι μιας χρήσης....

σας άρεσεεεεεεε???

έχω πολλάαααα ακόμα που θα σας παρουσιάσω σιγά σιγά....
τις επόμενες μέρες.....

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΧΟΥΜΕ....

μου λείψατε ...........!!!!!!

😊

4 σχόλια:

  1. Πανέμορφα!! Μπραβο Σοφακι!!!
    Καλες γιορτές!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Σοφία πολύ ωραία ιδέα!! !Χαίρομαι που άνοιξες και εσύ το μπλογκ σου!!! Αντε να μαζευτούμε σιγά σιγά !!! Να είσαι καλά και καλή συνέχεια !!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γκουχ..γκουχ..με επιασε η σκονη..βρε Σοφακι μου χα..χα.. ευτυχως που ανοιξες παραθυρα πόρτες και το πηραμε χαμπαρι..χα..χα.. καλα τα κεικ σου ειναινθεικά και μονο που δεν χαλασαν.. τοσοσ καιρό..απο το 16 ε; θαυμα!!και μνο που εχουν τετοια χρωματα ειναι ξεχωριστα.. αντε να μας δειξεις και βτα υπολοιπα που εχεις κανει.. με την ησυχια σου ομως .. νταξει; ΧΑ..ΧΑ..
    Να ειστε καλα κοριτσια μου να περνατε ομορφα καλο σας ξημερτωμα .. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...