Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

Το τραπεζι στρωθηκε...κοπιαστε!!!

Ετοιμα τα ψαρακια..με πατατουλες στο φουρνο
και σαλατα μαρουλακι με ντοματουλα...
φρεσκοψημενο ψωμακι στον ξυλοφουρνο 
και δροσερο νερακι!!!


απλο χαρτονι διπλωθηκε σε 6 σημεια με την βοηθεια οδοντογλυφιδας
κ βαφτηκε με την ιδια με ακρυλικα χρωματα
τα ψαρακια εγιναν με λεπτο κομματι φελιζολ
απο ενα υλικο που βαζουμε πισω απ το καλοριφερ για να προωθει την ζεστη προς τα εξω!!
οι πατατουλες απο κοινο φελιζολ αυτα τα δυο βαφτηκαν με μαρκαδορο!!!

τα μαχαιροπιρουνα εγιναν απο καπακι μεταλλικο του ΝΕΣ ΚΑΦΕ!!!
χρονια μαζευα να κανω κατι επιρρεασμενη
απο το ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΟΥ

..... 



της υπεροχης ΡΕΝΑΣ!!!

ευτυχως ΡΕΝΑ....ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!!

Η ΨΩΜΙΕΡΑ...απο ξυλακια σαν αυτα της πλατης της καρεκλας
ηταν ηδη χρωματισμενα...κοβω με κλαδευτηρι λειαινω με γυαλοχαρτο!!!



και ζωγραφισα με μικρο μαρκαροδακι
Το ψωμι...ενα κομματακι απλη πλαστελινη...βαφτηκε με ακρυλικα χρωματα

το πιατο σαλατας... εκοψα εναν κυκλο αρχισα να κοβω εσωτερικα για να γινει σπιραλ...
το σηκωσα λιγο κ το κολλησα για να εχει βαθος η πιατελα....
εβαλα γκοφρε πρασινο ψιλοκομμενο κ αφρωδες χαρτι τριγωνικο για ντοματουλα....
...

Το νερο γεμισα με σιλικονη  σωληνακι απο ντισπερσερ σαπουνιου....(το ειδα στο https://www.youtube.com/user/MyFroggyStuff) την σιλικονη εγω την σκεφτηκα...στην αρχη εβαλα χαρτακι κιτρινο να μοιαζει με ρετσινα...μετα δεν μου αρεσε κ σκεφτηκα νερο .... λειπει βεβαια η καραφα...μπορει στην πορεια να προκυψει !!!!

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ.......!!!
υποσχεθηκα κ μια ΠΙΤΣΑ ΣΤΟΝ ΞΥΛΟΦΟΥΡΝΟ... θα γινει κι αυτη....
χαχαχαχα...ακουω παραγγελειες !!!

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ

σας φιλω τα λεμε απο βδομαδα!!!




10 σχόλια:

  1. Με τρελαναν τα σχεδια στα πιατα!πορσελανινα με τα ολα τους!
    Καλο τριημερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα..ΛΙΤΣΑ αληθεια μοιαζουν πορσελανη?ποσο χαιρομαι επισης καλα να περασετε!!!

      Διαγραφή
  2. μη νομιζεις δε σε παρακολουθω!!! παρακολουθω ολες τις εξελιξεις του κουκλοσπιτου σιωπηλα γτ ζηλευω ρε συ ζηλευωωωωω #κλαμα ..... νταξει το τραποεζι σας θεικο καλυτερο απ το "δικο" μας!!! μπραβο ρε σοφια πραγματικ ασε χαιρομαι με αυτα που κανεις!!! θελω να δω την πιτσαααααα !!! και κανα χαμπουργερ ! και μια μακαρονοπιτα ;) καλο 3ημερο καλα να περασετε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οκ παραγγελεια σημειωθηκε.... γιατι ζηλευεις...αντε ξεκινα ενα εγω εδω ειμαι κ ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ μεγαλος!!!

      Διαγραφή
  3. Παραγγελιές για πίτσα παίρνετε κορίτσια; με χορταρικά; χα..χα.. Σοφάκι μου... πιατα ποτήρια μαχεροπηρουνα και φαγητό... εεεεεε δεν παιζεσαι...λεμε σαν τρελαινομαι για μινιατουρες αυτή η ψωμιερα και το ψωμακι...σαν αληθινα είναι... αλλα και όλα τα αλλα θελει φαντασία και μερακι να γινουν... θα περιμενουμε την πίτσα στον ξυλόφουρνο..χα.χα...μας ανοιξες την όρεξη... να περνατε ομορφα κορίτσια... φιλακιααααα!!
    Υ.γ. καθε πρωί στο ραδιόφωνο στο ΣΚΑΙ ακουω να στελνουν την καλημερα τους απο την Κορνοφωλια ( ετσι γραφεται;) του Εβρου... κατι μου θυμίζει το μερος..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φοβεροοοοοοοοο ....ΡΟΥΛΑ ....χορταρικα χορταρικα χαχαχα...κατι θα γινει!!!

      Διαγραφή
  4. Είμαι σπίτι κι επιτέλους μπορώ να μπω στα μπλογκοσπιτάκια σας.
    Τί υπέροχο τραπέζι Σοφία μου!
    Όλα τέλεια και φυσικά δεν πεταμε τίποτα, έχω μαζέψει άπειρα αλουμινοκαπάκια για να κάνω ένα φωτιστικό. Πότε μη ρωτάς. Θα γίνει.
    Ευχαριστώ για την αναφορά σου στην κατασκευή μου.
    Χρόνια πολλά για αύριο με υγεία και του χρόνου.
    Να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ χρονια σου πολλα νομιζω γιορταζεις...!!!φωτιστικοοοο? αα πολυ ενδιαφερον θα ρθει κι αυτο η ωρα του...

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια Σοφία μου! Χίλια μπράβο για την ευρηματικότητα! Το κουκλοσπιτάκι σας γίνεται παραμυθένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει η 'φωτιά' από γκοφρέ χαρτί!!! Πολύ ευρηματική είσαι, Σοφία μου!!! Τρελλαίνομαι για κουκλόσπιτα!!! Κάποια χρονιά στο Λονδίνο μπήκα σ'ένα ειδικό κατάστημα με κουκλόσπιτα και όλα τα απαραίτητα...τα χάζευα επί μία ώρα!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...