Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

Ξυλοφουρνος...κ τα εργαλεια του!!!

Ετοιμος κ ο φουρνος.... ενα κουτι απο ρολοϊ!!!
αν δεν εχετε στις αναλογες διαστασεις φτιαξτε οπως παρακατω
με κομματια χαρτονι!!!



περαστηκε με χαρτοταινια για να καλυψω τα κενα!!!







κ εβαλα αραιωμενη ατλακολ με εφημεριδα...
εγω βρηκα σκουροχρωμη σελιδα διαφημισης κ δεν χρειαστηκε να την βαψω 
αλλιως περνατε ενα βαψιματακι!!!

εκοψα κ ξυλα.......κλαδακια
εβαλα κ μικρα κομματια ασπρο χαρτακι για τουβλακι γυρω!!!
λιγα χαρτακια γκοφρε κοκκινο κ πορτικαλι για φωτια!!!


να και τα εργαλεια....

απο κομματακια ξυλακια ....
εγινε πινακωτη...φτυαρι...
το πανω μερος του φτυαριου ειναι απο τις γωνιες που εχει πισω απο καθε 
πινακακι για ζωγραφικη!!!

το χερουλι απο ξυλακια που μου εστειλε η ΑΝΝΟΥΛΑ!!!

 κοβω με κλαδευτηρι...
λιαινω με γυαλοχαρτο!!!

εκανα κ κοσκινο αλλα φωτο αυριο.....

ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ 





9 σχόλια:

  1. Ειχα πολύ καιρό να πατησω το πόδι μου εδώ ..Σοφακι μου και με χαρα μου ββεπω με χαρα να χτίζονται σπιτια.. να φτιαχνονται επιπλα να δημιουγουνται φούρνοι.. μα τι οργασμος οικοδομικος ειναι αυτός; Ετσι χτίσε παιδι μου να δείς τι ειναι να χτιζεις σπιτια... χα..χα.. καλε; εσύ ξεπερασες και τον καλυτερο οικοδομο..μα τι ομορφιες εφτιαξες..!!φανταζομαι την χαρα των κορίτσιων.. να μην πω και την δική σου ε; τόχω περασει με τον Σμαραγδενιο εδω σου αφηνω το λινκ τοπυ αν θελεις καποια ιδέα..http://handmade-houses.blogspot.gr/και σε καταλαβεινω απόλυτα Σοφακι μου..χα..χα..καλα ξετελέματα λεμε εδώ οταν ααρχίζει να χτιζεται ενα σπιτι.. θα περιμενουμε την συνεχεια ..
    Ειχα έλειψη χρονου γι αυτό ειχα χαθει..θα τα λεμε τωρα πιο συχνα... Καλό μηνα και καλο υπολυπο καλοκαιρι... φιλακια και στις τρεις σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ γλυκια μου κ γω ειχα χαθει...αλλα φετος για καλοκαιρινη απασχοληση το μεσημερι το ξεκινησα....κ τελικα "καλα ξετελεματα"...χαχχαχααα...δεν θελω να τελειωσει θελω να απολαυσω την διαδρομη...κ κυριως τις μικρες λεπτομερειες....εχουμε χειμωνα μπροστα μας γεροί να μαστε!!!φυσικα κ θα ξαναδω το σπιτακι του ειχα ενθουσιαστει τοτε....τα λεμε..εχουμε κ "τους πριγκιπες της καρδιας μας"!!!!

      Διαγραφή
  2. εντάξει! να δω με τι αλλο θα σκεφτείς να το εξοπλίσεις αυτό το σπίτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσα....απο ιδεες αλλο τιποτα...πολλα θελω να κανω για να δουμεεεε.....εχουμε χειμωνα μπροστα μας!!!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει η 'φωτιά' από γκοφρέ χαρτί!!! Πολύ ευρηματική είσαι, Σοφία μου!!! Τρελλαίνομαι για κουκλόσπιτα!!! Κάποια χρονιά στο Λονδίνο μπήκα σ'ένα ειδικό κατάστημα με κουκλόσπιτα και όλα τα απαραίτητα...τα χάζευα επί μία ώρα!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ Μαριαννα κ να πηγαινα κ γω εκει...εγω ειχα δει μια ραπτομηχανη μεταλλικη καποτε αλλα δεν ξαναεψαξα να δω αν μπορω ακομα λογω των περιορισμων στις αγορες απο εξωτερικο να την αγορασω την θελω πολυ...για το δωματιο ραπτικη!!!αν δεν μπορεσω να την αγορασω θα πρεπει να βρω τροπο να την φτιαξω μονη μου κ αυτο θα ναι πολυ ενδιαφερον!!!!

      Διαγραφή
  4. Κατι μου λέει οτι αυτο το σπιτάκι θα ειναι πιο εξοπλισμένο απο τα δικά μας!! Πολύ λεπτοδουλειά και με ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες...Μπράβο Σοφία. Αν κεράσεις και πίτσα στον ξυλόφουρνο θα εισαι η καλύτερη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχες και πολυ πρωτοτυπες οι δημιουργιες σου!! Σε ευχαριστω που παίρνεις μέρος σε αυτη την γιορτή αγάπης! Τις δημιουργίες σου θα τις αναρτήσω μόλις επιστρέψω στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα γιατι τώρα είμαι στην Βέροια. Τοτε θα σου στείλω και την διεύθυνση που θα τα στείλεις!! Πολλα φιλιά! !
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...