Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.......




Τωρα το ειδα οτι σημερα ειναι η μερα του παιδιου....

Σας το αφιερωνω κ σας προτεινω να το διαβασετε αυτο το βιβλιο απ τον πολυαγαπημενο
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΓΑΝΩΤΗ........"χανω το παιδι μου"

ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ.......


"οταν πρωτακουσα την απελπισμενη κραυγη καποιου γονιου "χανω το παιδι μου"..στην αρχη σφιχτηκε η καρδια μου,συμπονεσα το γονιο κ συμμεριστηκα την απελπισια του....υστερα ο κρυμμενος Φαρισαιος μεσα μου,ο ηθικολογος ....αρχισε να καταρτιζει καταλογους ενοχων για λογαριασμο του γονιου....τι λαθη, τι εγκληματα εκαναν οι δυο γονεις στην αγωγη του παιδιου......."

"διατηρω εντονη τη μνημη της εκπληξης μου απο τα λογια του Γεροντος Πορφυριου,οταν του λεγαμε πως ανησυχουμε για τα παιδια μας κι αγωνιζομαστε να τα κανουμε καλυτερα.......

"ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΗΣΥΧΑ ΜΗ ΤΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΕ.............."


τα παιδια μας ειναι δανεικα
κ οφειλουμε να τα μεγαλωσουμε
 με την βοηθεια του Θεου
 αλλα κ απειρη αγαπη
 για να τα παραδωσουμε αργοτερα στην κοινωνια σαν πλασματα αξιαγαπητα ....

αλλα κ ατομα χωρις εγωισμο κ ιδιοτελεια ....

ας τους αφιερωσουμε χρονο.........κ μαλιστα αυτες τις μερες τις αγιες της Σαρακοστης των Χριστουγεννων............

6 σχόλια:

  1. Σοφάκι μου,όπως το είπες ''τα παιδιά μας είναι δανεικά''.Σοφή κουβέντα κι ας προσπαθήσουμε όλοι οι γονείς να καταλάβουμε ότι περάσαμε από αυτό το στάδιο του παιδιού κάποια στιγμή της ζωής μας.Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι....οταν εισαι νυφη σκεφτεσαι σαν νυφη αμα γινεις πεθερα....ξεχνας οτι καποτε υπηρξες νυφη.....χαχαχαχα..οποτε και μεις οι νυφες πρεπει να σκεφτομαστε οτι αμα μας αξιωσει ο Θεος θα γινουμε κ πεθερες.........χαχχαχα

      Διαγραφή
  2. Όλα στη ζωή κύκλος είναι, έτσι δεν λένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Ξέρεις τι προσπαθώ, μέρα με τη μέρα?
    Να δίνω δύναμη στη μικρή μου...έτσι ώστε να φυτρώνουν μικρούτσικα πούπουλα στη ράχη της, που κάποτε θα γίνουν δυνατά φτερά για να μπορέσει να πετάξει...
    Σου στέλνω τα φιλιά μου...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν αφαιρώ τίποτα απ΄όσα έγραψες Σουφλιώτικο Σοφάκι μου !!!!Μόνο τα παιδιά !!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...