Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ασε τις κλαψες κ ετοιμασου για παρτι

Ναι απ ολα εχει η ζωη....ανακατεμενα σαν πολυσαλατα....
Αφου περασα ενα διαστημα με κλαψες κ βλεμμα στο κενο ειπα να επανελθω στην ομορφη πραγματικοτητα.......ενα μικρος πολυποδας στην μητρα μου αλλαξε την ζωη...(ειναι η δευτερη φορα που αποφασιζω να κανω αφαιρεση αλλα τελικα θα το αφησω για αργοτερα)μ εκανε να φανταζομαι το τελος....παει αυτο ηταν ...παει η ζωη μου ως εδω καλα ηταν  ....εφτασα και τα 37......"μα δεν θα δω τα κοριτσια μου νυφουλες?....δεν θα τα καμαρωσω νοικοκυρουλες κ μανουλες?.....".ενα βλεμμα στο κενο ...σουλατσαρισμα στο σπιτι χωρις σκοπο και ενα παρτι που θελει οπωσδηποτε να πραγματοποιηθει!!!!!!!!!........

Ναι γιατι οφειλουμε.....οφειλουμε στα παιδια μας το γελιο,το χαμογελο.....και οχι τις κατεβασμενες μας μουτρακλες.......δυο βδομαδες πηγε αυτη η κατασταση.....και μια βδομαδα τα παιδια στο σπιτι λογω παγετου και γω να προσπαθω να βρω το κουραγιο κ καμμια ιδεα να περασουμε μαζι ομορφα μα του κακου......

Μετα ηρθε μια καλη ιγμοριτιδα  και πονος στον αυχενα να σου σπαει το κεφαλι...τωρα θα το παθω το εγκεφαλικο.......

ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ......

στην χαμενη μας ζωη......ο,τι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο......

ακομα κ αυτος ο "χαμενος" χρονος δεν ειναι χαμενος.....ειναι ενα ταρακουνημα που σου λεει......

"κατσε ησυχα στην γωνια σου και μην κανεις τιποτα....ΜΗ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ"

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙΣ..........

ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΦΕΥΓΕΙ.....

Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ......

ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ................

ξυπνας ενα πρωι και βλεπεις τον ηλιο να χωνεται με το ζορι στα ματια σου και να σου λεει......

"αυτο ηταν παει τελειωσε .......σηκω και περπατα.....μαλλον μην περπατας τρεχααααααααααααααα"

ΑΣΕ ΤΙΣ ΚΛΑΨΕΣ Κ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ.........

"ΓΙΑ ΠΟΥ?"

ΜΑ ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΦΥΣΙΚΑ....

ετρεχαν οι ιδεες στο μυαλο μου.....ετρεχαν τα ποδαρακια μου και

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ.....ΕΙΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ.......ΖΩΝΤΑΝΗ Κ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ.

μα κατσε μια -μια ιδεα δεν προλαβαινω να σημειωσω...
και τουτο κ τ αλλο........αααααααα μα πως δεν το σκεφτηκα ναι αυτο θα κανω

ΑΥΡΙΟ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΤΙ

ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ

ΤΩΡΑ ΟΦΕΙΛΩ ΔΥΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ

ΑΠΟ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΦΙΛΕΣ ΑΝΗΣΥΧΕΣ ΠΟΛΥ Κ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΘΕΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΚΡΗ https://plus.google.com/101356755475068125047/posts

ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΑΚΗ http://mpiskotoupoli.blogspot.gr/2014/02/blog-post_5.html

σορι κοριτσια αργησα αλλα προλαβα

καποιες ερωτησεις εχουν απαντηθει σε αλλα βραβεια ....για να μην γινομαι κουραστικη θα απαντησω σε οσα δεν ξερετε ακομα για μενα

ελα παμεεεεεεεεεεε

3. Ποιά είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση;
4.Μία κατασκευή,ανάρτηση που θέλεις να κάνεις,αλλά όλο αναβάλλεις.
5.Βουνό ή θάλασσα;Αγαπημένος προορισμός σου;
6.Που θα ήθελες να είναι το επόμενο ταξίδι σου;
7.Αν μπορούσες να διαλέξεις τώρα,τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις;
8.Τι προτιμάς μοντέρνο ή παλιό;Μίνιμαλ ή όχι;
9.Αν μπορούσες να παίξεις σε μία ταινία,σε ποια θα ήθελες να παίξεις;
10.Ένα τραγούδι που σε εκφράζει.
11.Μία αγαπημένη σου εικόνα.

απο την μπισκοτουπολη..

3.Ωχ ποια να πω τωρα να μην παρεξηγηθουν οι αλλες?...μαλλον αυτες με τα βραβεια γιατι εχουν μια μαγια μεσα τους ......που λεγεται ...ειλικρινης φιλία.......

4.αααααα....καλααα......ενα φωτιστικο για τα κοριτσια ολο το ξεκιναω κ ολο το παραταω δεν εχω τροπο να το στησω καπου να μπορω να δουλεψω τωρα βρηκα ...θα κανω μια τρυπα ....μαλλον ο συζυγος θα κανει αυτο ειναι το κακο κ ολο καθυστερει......πανω στο τραπεζι κατασκευων και θα βαλω εκει το σιδερακι που χε η κουνουπιερα απ το μωρουδιστικο κρεβατακι!!!!!...για να δουμε μου τι δινει να εξαρταται η δουλεια μου απο αλλους!!!!!!

5.βουνοοοοοοοοοοο.......ουυυυυυυυυυυυυυυυ μαζι με τους λυκους...τι δουλεια εχουμε εμεις οι βουνισιοι με τη θαλασσα απαπαπαπα....αγγαρεια κανω οποτε κατεβαινω παραλια....μονο ο οριζοντας της με μαγευει κ ο απολυτα μυστικος αορατος κοσμος της
6.το μεγαλο ονειρο μου ειναι να παω Ιρλανδια...αλλα και προς Κοζανη μερια μια χαρα θα μου κατσει.....χαχαχχα.......Οκτωβρης ερχεται!!!!

7.ΞΕΝΑΓΟΣ.-

8.παλιο........αλλα κ μινιμαλ.....δεν μπορω τα πολυ γεματα με αγχωνουν

9.αααααα...μμμμμμμ......ΣΙΚΑΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

10."Πες μου μια λεξη".......μια λεξη στην καταλληλη στιγμη ολα τ αλλαζει ριζικα....

11.
 ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ......

στη μιση εικονα ευλογει κ ειναι γαληνιος και στην αλλη  μιση αυστηρος κρινει συμφωνα με οσα διδαξε με το Ευαγγελιο που κραταει!!!!!!!!!!


1. Πόσο σε επηρεάζουν οι διαφημίσεις;
2. Κατά πόσο ακολουθείς την μόδα και τις επιταγές της;
3. Γιατί ασχολείσαι με το blogging;
4. Τι είναι για σένα το "κάντο μόνος σου";
5. Πιστεύεις ότι ο υπολογιστής είναι μέσο εξυπηρέτησης ή μέσον αποξένωσης;
6. Πως αξιοποιείς τον ελεύθερο χρόνο σου;
7. Πιστεύεις ότι η μητρότητα αποτελεί εμπόδιο για την καριέρα της σύγχρονης γυναίκας;
8. Φθείρει ο γάμος τον έρωτα;
9. Ποιά είναι η τελευταία ταινία που είδες;
10. Ποιό είναι το τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
11. Ποιό είναι το στυλ σου στην διακόσμηση;

ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ...

1. ΚΑ  - ΘΟ  - ΛΟΥ

2.........ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΙ ΔΩ ΚΑΘΟΛΟΥ....αλλα πως συμβαινει οταν διαλεγω χρωματα για το σπιτι μετα γινονται "της μοδας".....χαχαχχα

3.γιατι εχω τις πιο πραγματικες φιλες που καταλαβαινουν τον "πονο" μου και ειναι το αλλο μου μισο οταν κατι δεν μου βγαινει ή μου βγαινει θα το πωωωωωωωωωωω 

4. μαγκια.....ο,τι δω "αγορασμενο"......θελω ή σκεφτομαι να κανω ενα δικο μου

5.και τα δυο αναλογα πως κ ποσο το χρησιμοποιεις ....θελει διακριση

6.?.........τι ναι αυτο?.....δεν ξερω αν υπαρχει αυτος ο ορος γιατι ολο κατι κανω και οταν ασχολουμαι με κατασκευες δεν θεωρω οτι αξιοποιω τον "ελευθερο" χρονο μου......γιατι  κατι κανω οποτε δεν ειναι ελευθερος........ολο κατειλημμενος 
ειναι

7.αντιθετως...........το ενα συμπληρωνει το αλλο

8.οχι μαλλον τον παθιαζει!!!!

9.Brave!!!!!!!! αψογη......μονο παιδικα δεν ειναι αυτα πλεον.....εχουν απαντηση σε ολες τις αποριες σου

10. Ο ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ.........

ΕΧΩ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΜΙΑ 4ΕΤΙΑ......τοτε διαβασα

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

οποια δεν το διαβασε να το διαβασει.........κατ επειγοντως

11.λιγο απ ολα.....πολυ ρομαντικο.......καθολου μοντερνο.......μινιμαλ.....εντονα χρωματα......και πολλα πολλα πειραματα


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Κ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ Κ ΤΗΝ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ.......


ΣΑΣ ΦΙΛΩ

ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ δριμυτερη με φωτο του παρτι

ευχηθειτε μου καλη επιτυχια.......ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ γεννηθηκε το "ψι(υ)χουλακι" μου....

χρονια σου πολλα μικρο μου λατρεμενο που σαι γεματο ζωη..........και χαχανητα

13 σχόλια:

  1. Σοφάκι ,κρατώ το "η απελπισία του διαβόλου και η ελπίδα του Θεού " ,και μπράβο σου ,φαίνεται ποιό νίκησε ! Όλα ξεπερνιούνται με την κατάλλησλη καθοδήγηση ,μη σκέφτεσαι αρνητικά ,έχεις δύναμη εσωτερική ,ψυχή δυνατή ,μια αξιολάτρευτη οικογένεια που σε θέλει χαμογελαστή και εσύ να συνεχίζεις με ελπίδα ,χαρά και αισιοδοξία !
    Καλή σου βδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα να έχεις! Να χαίρεσαι τα βραβεία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι τα λέει όλα ο τίτλος και οι πρώτες γραμμές σου...
    Δεν τα παρατάμε, δεν το βάζουμε κάτω, όρθιες πρέπει να είμαστε στον αγώνα της ζωής με τα πάνω και τα κάτω της...
    Τα κλάματα και η θλίψη δεν οδηγούν πουθενά, αντιθέτως σε σπρώχνουν ολοταχώς στη χώρα της κατάθλιψης...
    Τι να κάνουμε, όλα μέσα στη ζωή είναι που μοιάζει με πολυσαλάτα όπως ανέφερες...
    ΄Εχει όλες τις γεύσεις, όλα τα χρώματα, όλα τα αρώματα...
    Και ναι, κάποιες πιρουνιές μπορεί να είναι πικρές ή στιφές αλλά και τι να κάνεις, υπομονή και κουράγιο και αγώνας για να γευτούμε και τις υπόλοιπες που έχουν όλη τη νοστιμιά!!
    Σου στέλνω ολόθερμες ευχές για ότι καλύτερο, ειλικρινά...♥

    Θα περιμένουμε το επόμενο post γενεθλίων της μικρούλας σου και είμαι σίγουρη πως θα μας εντυπωσιάσεις...Δεν σου εύχομαι Χρόνια Πολλά...θα περιμένω να με κεράσεις γλυκάκι...
    Πολλά φιλιά γλυκιά μου και μια σφιχτή αγκαλιά..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι μπράβο!!!!! Καλή επιτυχία στο πάρτι .... χρόνια πολλά στο ψι(υ)χουλάκι σου κι εσύ πάντα δυνατή και αισιόδοξη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφάκι "γερά με τσαμπουκά", όπως λένε και στα γήπεδα. Είναι ο γιός μου ποδοσφαιριστής και πάω συχνά... Καλή επιτυχία στο πάρτι σου και περιμένουμε φωτογραφίες! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λες όλα μόνη σου Σοφία μου , πολυσαλάτα όπως είπες ,αγώνας καθημερινός για όλα . Πως να το κάνουμε άλλωστε μάνες και άρρωστες δεν συμβαδίζει...Το χαμόγελο περιμένουν τα παιδιά σου κάθε μέρα . Ενα βουνίσιο δυνατό κορίτσι είσαι!!
    Βουρ τώρα , έχουμε πάρτυ!!!
    Να είσαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφάκι μου η καλύτερη θεραπεία είναι η αισιοδοξία!!!!!
    Το καλύτερο φάρμακο!!!!!
    Ξέρεις τι λέω στις φίλες μου αλλά και σε μένα όταν πέφτουμε;
    Τίναξε τα πουπουλάκια σου όπως οι κοτούλες και ξεκίνα!!!!!
    Καλή επιτυχία στο πάρτυ σας!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι τα βραβεία σου!!
    Καλή επιτυχία στο πάρτυ σου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και καλή επιτυχία στο πάρτυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή επιτυχία στο πάρτυ σας, όλες μου τις ευχές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσε τις κλάψες....μόνη σου το λες, Σοφάκι! Να χαίρεσαι τις κορούλες σου και χρόνια πολλά για το ψι(υ)χουλάκι σου!!! Περιμένουμε τις φωτό από το πάρτυ!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλό μήνα και καλώς μας ξανά ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...