Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ...


Τωρα που πηρα να το ξεσκονισω ....συνειδητοποιω οτι περασαν 10 χρονια...

απιστευτο...και δεν το χω βγαλει ουτε μια φωτο αυτα τα χρονια...γιατι το χω διπλα μου....

τοτε λοιπον πριν 10 χρονια .....βρε πως περνανε και πισω δεν γυρνανε...δεν ειχα ιδεα απο καμμια τεχνικη ...ουτε υλικα εβρισκα.....ουτε ηξερα τι να ψαξω........ο,τι ειχα μ αυτα εκανα.....για μηνες ειχα απασχοληση......

χωρις παιδια και παλι χρονο δεν ειχα......χαχαχαχα....και φυσικα πολλες φορες τα εκανα αξημερωτα .......θυμαμαι ενα βραδυ που κολλουσα στον πανω οροφο στο γραφειο και κοπηκε το ρευμα.......χαχαχαχαχα.......τι παιδι και γω......και ημουν με τον φακο αν ειναι δυνατον!!!!!!!!!

........και μια αλλη φορα εκανα καποια λεπτομερεια αργα το βραδυ και απ την κουραση της δουλειας ετρεμαν τα χερακια μου .......εγινε ενας ψιλοσεισμος και νομιζα οτι μ ειχε πιασει ιλλιγγος....εεε στο δευτερο κουνημα......"μπααααααααααα" λεω μαλλον κουνιεμαστε.......χαχαχαχα......εδω στην περιοχη μας οι σεισμοι ειναι σπανιοι ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ........οι παλιοι λενε πως "ειμαστε στον κορφο της Γκίμπρενας...."......ειναι το βουνο της Δαδιάς.......πρωην υφαιστειο....αμα μας συμβει εμας θα ναι κανα σοβαρο απο Τουρκια.........παντως οταν κουνιεμαστε ειναι ή απο Τουρκια ή θαλασσια απο Σαμοθρακη...... αυτα περι σεισμου


Το μαζεψα λοιπον 2 χρονια απο τευχη.........σιγουρα καποια απο σας θα το χει.....

θα θελα να δω και τα δικα σας να δω την παραλλαγη στο ιδιο θεμα.....

οταν πηγα να το συναρμολογησω......απογοητευση τα μισα ηταν στραβα και τ αλλα δεν εφαπτονταν ....

ευτυχως στριμωξα τον μπαμπα και ενωσε τους οροφους καρφωνοντας τους ΜΕ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ......!!!!!


οι λεπτομερειες εγιναν με πολλα σκουλαρικια και κουμπια!!!!!!!!!!

ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ  ΔΕΝ  ΠΑΕΙ  ΧΑΜΕΝΟ....

και απο κολλα ουτε σιλικονη  ........μονο ουχου........ο χου χου μουυυυυυυυυ

εισοδος...χαλακι κομμενη φωτο απο περιοδικο...φυλακες μεταλλικοι ιπποτες...σκουλαρικια για φωτιστικα
ηθελα να χει κ τουβλα κοκκινα αλλα τρομαξα να τραβηξω ευθεια γραμμη της προκοπης

χορτο απο κασελακι κρασιου...πελαργος παιχνιδι 30 χρονων....
εκανα κ ζαρτινιερες στα παραθυρα αλλα τα αποξηραμενα που χα για λουλουδια τα πεταξα....εγιναν χάλια απ την σκονη πρεπει να βαλω καινουρια τωρα που ανεβηκα στην σκαλα ειδα  ποσο χάλια ειναι να ναι άδειες 

ενα ξυλακι απο μπουμπουνιερα για επιγραφη......φωτιστικα....ειχε ενα τριφωτο που το σπασα 
ανοιχτο....ο πανω οροφος..παιδικο κ γραφειο

παιδικο με αυτοκολλητα κ εικονες απο περιοδικα

φωτιστικο απο κουμπι
γραφειο πατωμα απο αυτοκολλητο...πινακες απο περιοδικα

ταπι απο περιοδικο κ μπορντουρα αυτο που βαζουν στις στολες....χαχαχαχχα

πορτα εισοδου ειχα διλημμα αν θα εβαζα απο την καλη τις κουρτινες για εξω ή για μεσα....μπορντουρα κορδονι κ κουμπια για κουρτινοξυλο
μπανιο......χαχαχαχα......οταν πηγα ν αγορασω τον μουσαμα .....με ρωταει ο παππους του μαγαζιου ......
"ποσα μετρα θες?"......τι να πω τωρα εγω......"εεεεεεεε κανα δυο μετρα"..........αληθεια τι απεγινε το υπολοιπο?
τι να κανουμε ηθελα μαρμαρο στο μπανιο....εκοψα κ κομματακι επιπλεον για για να βαλω "χαλι"στη μεση

τον καθρεφτη τον εβαλα αναποδα...γιατι ετσι μου αρεσει......χαχαχαχα αναποδος ανθρωπος

χαρτι υγειας ....μια μικρη λωριδα απο πρασινη χαρτοπετσετα


κρεβατοκαμαρα...τυλιγμενα κομματακια πετσετας....ναι το κανα κι αυτο την καταστρεψα την πετσετα για να δημιουργησω
......ενα κουτακι απο χρυσαφικα αποχτησε επιτελους αξια....ενα καπελο απο μπουμπουνιερα....και διπλα το κουτακι με τις βερες μας οπως τις φορεσαμε στον αρραβωνα εκει μεσα εμειναν κανενας μας δεν τις φοραει.........κ οι δυο ειμαστε ελευθεροι.....χαχαχαχα

βενταλια....χαντρες για κολονιες  ........σκουλαρικι φωτιστικο
και μια αληθινη μικρη εικονα ....ταπετσαρια αυτοκολλητο 

βελουδο για ταβανι που δεν κολλουσε με τιποτα.......που να κολλησει με ουχου.....ουχου χουυυυ
και μια υπεροχη
εικονα απο φωτο 

πλεχτο με δυο καρφιτσες για βελονες στην κουνιστη καρεκλα
πισω το τριτο απ το τριφωτο για φωτιστικο επιτραπεζιο στο κομοδινο

σαλονι με φυλλα πλατανου απο μηχανημα που κοβει σχεδια.....σκαλα με μπορντουρα απο συριτια για στολες τσολιαδιστικες......χαχαχα

χαλιά απο εικονα περιοδικου παλι.....τουρτα σοκολατα απο σκουλαρικι


και
δεν μου αρεσε η φωτο με φλας αλλα ουτε χωρις ....μια θηκη απο οδοντογλυφιδες εγινε
ομπρελοθηκη με ομπρελες παγωτου...το φωτιστικο το εβαψα

βιτρινα με κουμπια για οικοσημα ή ασπιδες ο,τι φανταστει κανεις
και ηθελα κ πετρα στο σαλονι στον ενα τοιχο




κοπτο μακαρονακι για ποτηρια,σπιρτο για γουδι,κουμπι διαφανο για πιατακι γλυκου του κουταλιου...........μπανανες καραμελες για φρουτα......σπιρτοκουτα για ντουλαπια ....
ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ Κ ΤΗΓΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΓΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΝΕΒΩ ΚΡΥΦΑ ΣΤΗΝ ΣΚΑΛΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟ....χαχαχαχα
τραπεζι κουζινας με ψωμακια κ φρουτα απο σερνιτ ...τραπεζομαντηλο απο πετσετα κουζινας με σετ το μαξιλαρακι στις καρεκλες
γενικη αποψη κουζινας.....ραφια με μια μικρη πυξιδα (πανω μπλε )για κατσαρολα
κ πακετακια ζαχαρης μεριδας.....για κιλα ζαχαρης.........αυτοκολλητο για πλακακι κουζινας....δαχτυληθρες για μεταλλικους κουβαδες

σκουλαρικια ψαλιδι κ σφυρι......λιγα αποξηραμενα για βοτανα
καπακια αναψυκτικου για ταψια





και
λαχανικα απο πηλο μεσα στο καλαθακι......χαντρες για πεπονια ή κολοκυθα....χαρτακι τυλιγμενο για πρασο... σκουπα χωρις φαρασι δεν γινεται.....οποτε εκανα ενα απο ξυλακια......την σκουπα κ σφουγγαριστρα την ειχε

ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΙ ΓΩ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ...ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ....ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΘΥΓΑΤΕΡΑ


ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ

ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ
ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΕΚΑΝΕ


ΣΑΣ ΦΙΛΩ

καλο απογευμα

45 σχόλια:

  1. Το ίδιο ακριβώς κουκλόσπιτο είχαμε και εμείς (η κόρη μου δηλαδή) τι κρίμα όμως δεν θα έχεις την ευκαιρία να το δεις....... το καλοκαίρι το χαρίσαμε σε ένα κοριτσάκι!!!!! Το δικό σου έχει γίνει υπέροχο!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα βρεεεεεεεεεε....με στεναχωρεις.....τρεχα γρηγορα να το βγαλεις φωτο.....και μενα η μανα μου εδωσε την συλλογη απ τις χαρτοπετσετες μου κ κολλες αλληλογραφιας καποτε κι ακομα να το χωνεψω......ετσι μου ρχετε να τα ζητησω πισω αν δεν τα πεταξε το κοριτσακι που τωρα ειναι μεγαλη κοπελα με μωρο......λεεεεες?αυτο δεν ειναι για μικρα χερακια εφω δεν ειδες το βαλα στο ταβανι.....χαχαχαχχααχα

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο κουκλόσπιτο είναι αυτό. Με τρελαίνουν οι λεπτομέρειες , στο σαλόνι , τα ψωμάκια στην κουζίνα , το πλεκτό στην κουνιστή καρέκλα. Εγώ δεν έτυχε να έχω κάτι τέτοιο .
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι είναι τέλειο! ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    Η ευρηματικότητά σου το απογείωσε!!!!!
    Μπράβο στην επιμονή-υπομονή σου με την UHU....
    Φαντάζομαι πως το δανείζεις στα κορίτσια σου να παίζουν και να το χαίρονται ..!!
    ΄Αντε, συνέχισε το ξεσκόνισμα....γιατί θα βρεις κι άλλους θησαυρούς!!!!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι λες βρεεεεεεεε αυτα δεν ειναι για παιχνιδι....τερμα πανω στο ταβανι και να μην εχουν απο πουθενα προσβαση....χαχχαχαχα....πρεπει να κανω ακομα ενα να δωσω απο ενα στην καθεμια

      Διαγραφή
  4. Καλα τι μου θυμισες τωρα!!!!!!! Εχω και εγω ενα παρομοιο αλλα δυστυχως ποτε δεν καταπιαστηκα να το συναρμολογισω!!! Ειναι ολα τα τευχη σε κιβωτιο στην αποθηκη.Ολο λεω θα το φτιαξω αλλα εμεινα στα λογια.Ειναι υπεροχο το δικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφακι μου ξεκινα....τωρα ειναι η καλυτερη εποχη......χουχουλιασμα ζεστο καφεδακι ή σοκολατα.....ο,τι προτιμας......μουσικουλα.....καλο θα ταν βεβαια να εχεις την πολυτελεια να το χεις καπου μονιμα στημμενο για να μην τρως χρονο στρωνοντας ξεστρωνοντας.....αϊντε και γω εδω ειμαι

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα! Τυχαίνει να διαβάζω αυτήν την συζήτηση μερικά χρόνια μετά. .και δικό μου όνειρο ήταν και είναι το κουκλοσπιτο αυτό. Αν παραμένουν στην αποθήκη σας και δεν θα τα αξιοποιήσετε, θα ήθελα να ερχόμασταν σε επικοινωνία. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Ελπιδα

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα, έγω έχω όλα τα κομμάτια αλλά όχι τα περιοδικά με τις οδηγίες. Τα έχει ακόμα κάποια από τις 2 σας?Θα θελα να ρθουμε σε επικοινωνία. Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  5. Αυτό θα πει μεράκι!! Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο χριστός κι ο απόστολος!!!! Καλέ τι λεπτοδουλειά είναι αυτή, τι λεπτομέρεια! Μπράβο υπομονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολόκληρο σπίτι έχτισες...της υπομονής!!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν είχα ποτέ κουκλόσπιτο!! Έχει μια νότα ρομαντισμού πάντως...μπράβο σου που το φρόντισες έτσι!Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από μικρή ονειρευόμουν ένα κουκλόσπιτο, αλλά δεν απέκτησα ποτέ....
    Το έχεις φτιάξει τέλειο, Σοφία μου!!!! Τέτοιες όμορφες λεπτομέρειες!!! Φαίνεται ότι είναι στημένο και στολισμένο με πολλή αγάπη!!! Να το προσέχετε!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θησαυρος ολόκληρος!!! πολύ απόλαυσα τις περιγραφες σου και τα σχολεια για τα διαφορα υλικά! :) 10 χρόνια...ειναι πολλά χρόνια πισω..πω πω! Τεέιο ειναι το σπιτακι πάντος. δεν την ειχα δει την σειρα αυτη..ουτε ειχα ανακαλύψει το ιντερνετ....άλλες εποχες! μακαρι να βρεθει και αλλη με το ιδιο σπιτακι..θα εχει ενδιαφερον! :) χαιρετισματα απο Αθηνα,Αννε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα βρε Αννουλα....αμα ερεσε σε σενα τον ειδικο..χαιρομαι......εκανα κ κοτοπουλο με πατατες στο φουρνο αλλα βαρεθηκα να ανεβασω τοοοοοοοσες φωτο.....ειχε βγει μετα το νησιωτικο σπιτι καταπληκτικο και ενα με κουζινα μονο γεματο μικροπραγματατακια το ραφι ειναι απο εκεινο.....και τα μπουκαλια κρασιου..επισης οταν τελειωσε αυτο εβγαλε κ τον κηπο εκπληκτικο επισης......αλλα το δικο μου τουλαχιστον ηταν ολο ελλατωματα και οπως μου ειπε καποιος στην ΣΑΛΟΝΙΚΗ αυτα στα περιοδικα ειναι ο,τι ελλατωματικαπερισσευουν απ τα καλα......χαρηκα που περασες απ το σπιτακι μου....θελω σε κανα δυο χρονια να κανω και το κουτι της βαφτισης της μικρης μου σπιτι να δωσω και στις δυο κορες μου απ ενα σπιτι......χαχχαχα αφου δεν μπορω απο ενα διαμερισμα!!!!!!!!!!!!! γι αυτο εχω 3-4 τευχη απ το νησιωτικο καπου χαντακωμενα......οποτε επεται συνεχεια......φιλακια

      Διαγραφή
    2. ναι εισαι καλά!!! :) ναι, το ειδα οτι καποια κομματια ειναι απο άλλο σπιτι!:) απλά..απ οτι "έπαθα"κι εγω...οι σειρές με τα έτοιμα πραγματακια τελικα βγαινουν πολύ ακριβα! για αυτο...τωρα τα φτιαχνω όλα μονη μου απο χαρτι,χαρτονι και οτι αλλο βρω...."τίποτα δεν παει χαμένο!!! " :) ξερεις αυτό το μπλογκ ? : οδηγίες για σχεδον τα πάντα! :)
      http://1inchminisbykris.blogspot.gr/
      χαιρετισματα πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  11. Είναι καταπληκτικό !!!!! Το ζήλεψα, γιατί κι εγώ έχω πάρει από την ίδια σειρά την χωριάτικη κουζίνα και ένα σπιτάκι, όχι όμως σαν το δικό σου, αλλά ... άκουσον άκουσον δεν τα έχω φτιάξει ακόμα, γιατί θεώρησα ότι ήταν καλύτερα να τα πάω όλα στο εξοχικό για να περνάω τη ώρα μου και όπως καταλαβαίνεις... μείνανε στα τεύχη !! Τώρα όμως με ξεσήκωσες και θα το βάλω στο πρόγραμμα ... Πάντως το δικό σου είναι απίθανο, να το προσέχεις σαν τα μάτια σου και χαρά στην υπομονή σου !!!!!!!!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικα καλη μου...τι το σκεφτεσαι ....οπως ειπα ποτε δεν βρισκουμε χρονο αν δεν ζοριστουμε.......το ραφι κ τα μπουκαλια ειναι απ την κουζινα

      Διαγραφή
  12. Πωπω λεπτομερεια! Χαρα στο κουραγιο σου δεν ξερω αν θα ειχα την υπομονη να καταω να κανω τετοια λεπτομερεια! Παντως ειναι αξιοζηλευτο συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σοφία ,χαρά στην υπομονή σου και στην τελειότητα !!! Τα "χρυσά " χεράκια σου ,η φαντασία σου ,οι λεπτομέρειες και η επιμονή σου έκαναν ένα έργο τέχνης !!! Να κάνεις και της μικρής σου ,μην έχει παράπονο όταν μεγαλώσει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω ειναι πανεμορφ παντα ηθελα ενα κουκλοσπιτο αλλα δεν...το κοριτσακι σου θα το χαρει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω λόγια!!!Δεν ξέρω πόση ώρα είμαι εδώ ξεχασμένη και σαστισμένη,με τη λεπτομέρεια των μικρών πραγμάτων, ΜΠΡΑΒΟ Σοφάκι!!!!
    Οχι δεν είχα ποτέ κουκλόσπιτο,ούτε η αλήθεια είναι ήταν μεσα στις επιθυμίες μου και μεγάλη δε πήρα ποτέ τέτοια περιοδικά, τότε δεν είχα ούτε χρονο,ούτε την τάση, χαχαχα μου ήρθαν όλα κατακούτελα με την ηλικία
    Πάντως το δικό σου είναι απίστευτο,πραγματικά κι ακόμα πιο πολύ οταν σκεφτεί κανείς τα προβλήματα που αντιμετώπισες και τα υλικά που σκαρφίστηκες.
    ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ...
    Φιλάκια πολλά θαυμασμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοφάκι είναι τέλειο!!!!!!!
    μπράβο στην υπομονή σου!!!!
    Ήθελα κι εγώ να το πάρω τότε που κυκλοφορούσε, αλλά είχα δει ότι δεν ήταν και πολύ καλά τα μικροαντικείμενα !!!
    Εσύ το συμπλήρωσες και με δικά σου στοιχεία κι έγινα θαύμα!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικό!!! Πρέπει να διαθέτεις φοβερή υπομονή για να κάνεις όλες αυτές τις λεπτομέρειες!! Είναι τέλειο μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά τι μου θύμησες τώρα!!! Το έπαιρνα και εγώ σαν τρελή. Και όταν ξεκίνησα να το φτιάχνω τα μισά κομμάτια από το κουκλόσπιτο είχαν πετσικάρει και δεν μπορούσα να τα ενώσω με τίποτα. Τσαντίστηκα τόσο πολύ που το πέταξα και κράτησα μόνο τα επιπλάκια! Τέλειο το έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει να ακουστει καπως αδιακριτο, αλλα τα χρειαζεστε αυτα τα επιπλακια? Γιατι μου λειπουν πολλα και ψαχνω σαν τρελη να τα βρω, οπως αναφερω και παρακΑτω σε σχολιο.

      Διαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα Σοφία!! Πολύ όμορφο και γλυκό το σπιτάκι σου! Μπράβο για την υπομονή και την εφευρετικότητα σου!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστούμε για την ξενάγηση στο όμορφο σπιτάκι σου... μου αρέσουν τα μικρά , οι μινιατούρες και όλα το καθετι που μας έδειξες..
    αναμνήσεις 10 χρόνων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι από τα παιχνίδια που λατρεύω αλλά δεν απόχτησα ποτέ Το κουκλόσπιτό σου είναι φανταστικό, χαράς την υπομονή σου να το φτιάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εδώ είμαι και πάλι..όποτε μπορέσεις πέρνα από το blog μου να πάρεις ένα βραβειάκι :)
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2014/01/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε χάσαμε Σοφάκι και σε ψάχνουμε..εύχομαι απλά να είναι όλα καλά κι απλά να ξεκουράζεσαι...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχο το κουκλόσπιτο σου Σοφία!!Και εμείς το αγοράζαμε το περιοδικό με τα παρελκόμενα μαζί με την αδερφή μου,αλλά έχει αναλάβει εκείνη να το φτιάξει κάποια στιγμή!Αν θες πέρνα από την http://mpiskotoupoli.blogspot.gr,ένα βραβείο σε περιμένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα αν εχει κανεις παλιά τεύχη και δε τα θελει ευχαριστως τα αγοράζω ,το τηλέφωνο μου ειναι 6983519032 Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εμενα μαζευε τα κομματια η μαμα μου πριν καμια εικοσαρια χρονια, αλλα μετα εμεινε εγκυος στον αδελφο μου και σταματησε να τα αγοραζει αφου δν ειχε πια χρονο. Ετσι κι εγω πηρα οτι ειχε προλαβει να αποκτησει και τα εννωσα για να συνειδητοποιησω αργοτερα πως λειπει ολοκληρη η σοφιτα, τα μπαλκονια, οι εσωτερικοι τοιχοι και πολλα επιπλα..
    Επισεις φοβαμαι οτι κατι εχει μπει λαθος στο κουκλοσπιτο μου, γιατι δεν νομιζω οτι οι τοιχοι χρειαζονται ξυλακια υποστηριξης... Βοηθεια;;;

    Επιπλεον, αν υπαρχει κανεις που να μη χρειαζεται κομματια, επιπλα (ή και ολο το κουκλοσπιτο, παρακαλω ας μου στειλει ενα μηνυμα στο μειλ μου : stelablackfield@gmail.com , γιατι εχω απελπιστει.. Πηρα τηλεφωνο και στην εταιρια και δεν εχει ξαμεινε τιποτα.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπερα!!!!
    Πως μπορω να επικοινωνησω με σας που το εχετε φτιάξει...τωρα θα το ξεκινησω....το ειχα χρονια φυλαγμενο..χωρις οδηγιες...😔😔😔μηπως χρειαστώ βοηθειααά😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας. Αν χρειάζεστε οδηγίες για την κατασκευή του σπιτιού θα μπορούσα να σας τις προμηθεύσω.

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ ενδιαφέρομαι για τις οδηγίες, μπορούμε να επικοινωνήσουμε παρακαλω?Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  28. Υπέροχο, έχω το ίδιο, φτιαγμένο με τον δικό μου τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχω ξεκίνησα να το φτιάχνω τώρα θα ανεβάσω φώτο σύντομα αλλά μου λείπουν ο ένας φεγγίτες και το ένα μπαλκόνι ξέρει κανείς πως θα τα βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχω ξεκίνησα να το φτιάχνω τώρα θα ανεβάσω φώτο σύντομα αλλά μου λείπουν ο ένας φεγγίτες και το ένα μπαλκόνι ξέρει κανείς πως θα τα βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έχω ξεκίνησα να το φτιάχνω τώρα θα ανεβάσω φώτο σύντομα αλλά μου λείπουν ο ένας φεγγίτες και το ένα μπαλκόνι ξέρει κανείς πως θα τα βρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ματούλα ο,τι σου λειπει μπορεις να το φτιαξεις...!!!
    απ οσο ξερω δεν υπαρχουν αλλα παρε ξυλακια για κατασκευες κ φτιαξε το φεγγιτι το μπαλκονι ευκολο ακομα κ απο σκληρο χαρτονι μπορεις ... εδω θα βρεις ενα ιστολογιο με παρα πολλες ιδεες ... ο,τι αλλο θες στειλε μυνημα στο tsimarisofia@gmail.com με θεμα κουκλοσπιτο για να το αναγνωρισω ... http://1inchminisbykris.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...