Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Ένα γκνομ από πέτρα ....!!!!

 


ήθελα να κάνω κ ένα ξωτικό για το πηγάδι...
συνήθως αυτά ήταν σε ποταμάκια και νερό
βρισκόταν εκεί ως  φύλακες.... 
σταματούσαν τους περαστικούς ζητώντας τους 
να απαντήσουν σε ένα αίνιγμα !!!

ύφασμα από χριστουγεννιάτικη φουστίτσα...
γούνα από παλιό μπουφάν
και μια παλιά μπάλα....


στην αρχή σκέφτηκα να του βάλω χέρια πόδια
και να το βάλω να κρατιέται από το πηγάδι απ τα πλαϊνά
και να στέκεται δηλαδή εκεί που τυλίγεται η αλυσίδα του κουβά...
αλλά έπρεπε να τον δέσω καλά με σύρματα μες τα χέρια
και δεν μου έφτανε το ύφασμα
ΕΥΤΥΧΩΣ
γιατί τελικά τον έβαλα πάνω σε μια πέτρα του κήπου που βαρέθηκα
να την έχω εκεί.....

ΓΙΑΤΙ     ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ    ΠΑΕΙ     ΧΑΜΕΝΟ

έτσι έδεσα με σύρμα τον κουβά με τα στολίδια
και έβαλα το ξωτικό να πατάει πάνω στο σύρμα 
και δεν πάει πουθενά τώρα ο κουβάς !!!!

χοχοχοχοχοχοχο 20 μέρες για τα Χριστούγεννα!!!!

από βδομάδα θα σας δείξω και την φάτνη που έφτιαξα

φιλιάαααααααααααα






5 σχόλια:

  1. It was great, Sophia!
    All recycled for a very ingenious job.
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Que lindo, original, y qué mejor, reciclando!!!
    Me ha encantado este lindo gnomo :)
    Abraxos a la distancia.
    Gio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι μου φανταστικό και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και δεν ήξερα τι ήταν το γκνομ χα..χα γράψε παιδί μου ξωτικό να καταλάβω;
    Και πολύ καλά έκανες και το έφτιαξες.. ένα στολισμένο σπίτι χρειάζεται ένα ξωτικό να πιάνεται από το σύρμα του κουβά!! 🤣
    Και βέβαια τίποτα δεν πάει χαμένο αφού όλα τα υλικά σου περίμεναν να τα αξιοποιησεις και να τα ανακυκλώσεις Σοφακι μου..😊
    να είστε καλά και να κάνεις ότι αγαπας φιλια στα κορίτσια και σε σένα Σοφακι μου ..καλές γιορτές🎄✨ με την αγαπη μου πάντα φιλιαααα!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σμαραγδένια μου δεν εγραψα ξωτικο γιατι ο νους παει σε αυτα του ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ ή τα δικα μας καλλικαντζαρια... αυτο ειναι απο τους μυθους του Βορρα ... χωρις ματια ολα γενια χαχχαχχα σε φιλωωωωωωωω

      Διαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...