Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

Παππούδες και γιαγιάδες....

 λατρεμένοι μας παππούδες και γιαγιάδες.......
ωωωωω πόσες αναμνήσεις....!!!
η κατασκευή έγινε με αφορμή την φιλική πρόσκληση 129
με θέμα "Αγαπητοί παππούδες και γιαγιάδες"
δείτε όλες τις υπόλοιπες συμμετοχές εδώ..... ¨

η γιαγιά φοράει δαντέλα γιατί όλες οι παλιές έπλεκαν βελονάκι
(αυτή είναι από ένα πείραμα που έκανα σε ένα πλεκτό που είχε λερωθεί ή κιτρινίσει
και προσπάθησα να το κάνω βάζο με κόλλα.... απέτυχε αλλά δεν πετάχτηκε φυσικά!!!)
και ο παππούς γιακά γιατί είναι πάντα περιποιημένος και σιδερωμένος από την γιαγιά!!!
(ο γιακάς είναι από το γαμπριάτικο πουκάμισο του συζύγου ήταν εξτρά και δεν τον φόρεσε ποτέ γιατί δεν έβαλε ούτε γραβάτα !!!πρωτοπόρος τότε πριν 17 χρόνια)
οπότε όλα έγινα χρήσιμα....
ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ  ΔΕΝ  ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ 

τα υπόλοιπα υλικά.... μαλλιά, φρύδια, στόμα , μύτη (ήταν καραμέλες)
τα πήρα από αυτό το χαλασμένο χριστουγεννιάτικο μαξιλάρι!!!!

σαν παιδί της επαρχίας ήμουν τυχερή
γιατί μεγάλωσα με κλασσικούς παππούδες....

η μαμά του μπαμπά μου που έχω και το όνομα της 
ήταν η γιαγιά με τα παραμύθια και τα τραγούδια...
έμενε κάτω από το σπίτι μας και όλα τα εγγόνια της εκεί θέλαμε να κοιμόμαστε
όλοι μαζί σε ένα μικρό δωματιάκι!!!!
η γιαγιά Σοφία έφτιαχνε γλυκά... και η ίδια ήταν σκέτο γλύκα
δεν τολμούσες να πεις τίποτα κακό αμέσως σε μάλωνε...
και σου έλεγε "σσσσ"
χαχαχα ... και όλοι ήταν καλοί άνθρωποι....
όποτε άκουγε καμπάνα να χτυπάει κ μάθαινε ποιος πέθανε...
έκλαιγε...  έλεγε "αχ αυτός ήταν πολύ καλό άνθρωπος γιατί να πεθάνει....
εμένα έπρεπε "να πάρει".... "
είχε χάσει τον άνδρας της πολύ νέα και έμεινε χήρα με 4 μικρά παιδιά 
που μεγάλωσε μέσα στην απόλυτη φτώχεια
αλλά με πολλή αγάπη....

η μαμά της μαμάς μου 
ήταν η γιαγιά που όλο έπλεκε και έραβε...
θυμάμαι που πήγαινα με μείνω μαζί της όποτε ερχόταν να μας επισκεφτεί...
εκείνη με τάϊζε τα καλά καλύτερα ...πριν κοιμηθώ με έτριβε με οινόπνευμα
 γιατί ήμουν πολύ ασθενικό .... "για να ξεκουραστώ" έλεγε...
δεν μπορώ να ξεχάσω την τυρόπιτα που έφτιαχνε και κυρίως την γεύση από την ντομάτα και το τυρί
που τρώγαμε μαζί έξω στα σκαλιά τα καλοκαίρια...

ο παππούς μου είχε φτιάξει ένα μικρό σκαμνάκι για να κάθομαι 
και μια όμορφη κούνια από χοντρό σκοινί και ένα μαξιλάρι  ....
ο παππούς έλεγε όλο αστεία και ιστορίες...
πάντα γελούσε γιατί δεν άκουγε καλά ...!!!
μου έφερνε σοκολάτα από το καφενείο όπου έπαιζε χαρτιά...
και μου έλεγε ότι δουλεύει σε εργοστάσιο που φτιάχνει σοκολάτες...χαχαχχα
τον θυμάμαι πάντα να μαστορεύει ...πάντα με ένα κουπάκι από γιαούρτι....
(λέτε γι αυτό να έχω κόλλημα και τα μαζεύω και εγώ??? χαχαχχαχα εγώ για μπογιές και κόλλα)
που είχε μέσα τσιμέντο να μπαλώνει τα κενά στο παλιό αρχοντικό σπίτι τους.....

πριν λίγους μήνες χάσαμε την γιαγιά αυτή πλήρης ημερών ... 93 χρονών
ο παππούς έφυγε πριν 6 χρόνια..  87 χρονών
κ η γιαγιά Σοφία πριν 18 χρόνια... 83 χρονών

θα τους θυμάμαι πάντα με αγάπη.....
πάντα με ένα χαμόγελο στα χείλη......

πολύ με συγκίνησε αυτό το θέμα μου έφερε αναμνήσεις....

είθε να αξιωθώ να γίνω και εγώ κάποτε γιαγιά και να γεμίσω τα εγγόνια μου

με άλλες τόσες αναμνήσεις......!!!


σε ευχαριστούμε Conchi για αυτή την όμορφη αναφορά 

όλοι οφείλουμε να αγαπάμε και να σεβόμαστε τους γέροντες !!!!!


η κατασκευή θα πάει στο ΚΑΠΗ ΣΟΥΦΛΙΟΥ  (της πόλης μου)

 Κέντρο Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων )

ως ένδειξη σεβασμού και αγάπης.... 

23 σχόλια:

  1. Un gran trabajo lleno de cariño y recuerdos hacia nuestros abuelos.

    Besos 😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Muy bonita y emotiva entrada, me encanto leer sobre tus abuelos y tambien me encantaron los abuelos que hiciste, que lindos!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. It is a precious tribute to grandparents, those important people in our lives.
    I loved the post and I loved those cute little grandparents, Sophie
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hola Sofi, es cierto que el tema trae muchos recuerdos y la verdad que viene bien pensar en ellos que han invertido tanto amor a nuestras vidas! Felicidades por tus abuelitos , muy bonitos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. So beautiful and moving entry about your grandparents memories. Thanks for sharing with us.
    Your little felt Grandma and Grandfa are lovely, congratulations! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου, το πόσο χαίρομαι να σε βλέπω να συμμετέχεις στα Reto Amistoso, δεν λέγεται! Μπράβο, φίλη μου. Πολλά μπράβο και για την εξαίρετη συμμετοχή σου. Λάτρεψα και τον παππού και τη γιαγιά, όπως και την ιδέα σου για ανακύκλωση. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Muy gratos recuerdos de tus abuelitos y muy simpática la labor que has hecho. Saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Qué bonito!! Has hecho unos abuelos muy tiernos y las historias que nos cuentas son conmovedoras, que bueno que tuviste la dicha de compartir tantos recuerdos hermosos con ellos, saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Qué bonitos recuerdos tienes de tus abuelos, es hermoso compartirlos. Me gustan mucho la pareja que has realizado.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι γλυκιά ανάρτηση και τι όμορφη η συμμετοχή σου !!!
    Μπράβο και για την ανακύκλωση που κάνεις και ... τίποτα δεν πάει χαμένο στην κυριολεξία !!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Unos recuerdos maravillosos tienes de tus abuelos!!! Yo no conocí a los mios y siempre pienso que me hubiera gustado mucho.
    Te han quedado unos "abuelos" espectaculares.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συγκίνησες με την ανάρτηση σου αυτή Σοφακι μου..
    Τι τυχερή που ήσουν που έχεις αυτές τις αναμνήσεις από τις γιαγιάδες σου και τον παππού σου...πόσο θα ήθελα να ήμουν στην θέση σου!!!!
    Σίγουρα θα γίνεις πολύ καλή γιαγιά ...γιατί έχεις παρει αγαπη και αυτό έχει μεγάλη σημασία μέσα στην ζωή μας έτσι θα την δώσει και εσύ στα εγγονια σου όταν με το καλό θα έρθει η ώρα κορίτσι μου σου το ευχομαι ολόψυχα.. να νιώσεις αυτό το όμορφο συναίσθημα.!!
    Η ανακύκλωση σε όλο της το μεγαλείο ... του δεν πετάμε τίποτα.. μπραβο Σοφάκι μου πολύ όμορφα τα έκανες τα παππούδια σου ...την αγαπη μου παντα καλο σου μηνα... φιλια στα κορίτσια και σε σενα πολλαααα!!❤😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραίο θέμα γλυκιά μου, ξέρεις πως με μεγάλωσε μία γιαγιά, παππούδες δεν γνώρισα μόνο αυτή τη γιαγιά που πήρα και το όνομα της. Πάω να ανακαλύψω όλα τα μπλοκ που ανέφερες. Οι κατασκευές σου εκπληκτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ Σοφία μου, που έχεις το όνομα της μαμάς μου, πολύ με συγκίνησες με όσα έγραψες.
    Τί ωραία να μεγαλώνεις με γιαγιάδες και παππούδες.
    Εύχομαι να αποκτήσετε πολλά εγγόνια και να τα μεγαλώσεις με όλα αυτά που έμαθες.
    Η κατασκευή σου ΤΈΛΕΙΑ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακάρι να τους είχαμε ακόμη. Τώρα που τους χρειαζόμαστε να κουρνιάσουμε στην αγκαλιά τους να μας πουνε τις σοφίες τους και τις συμβουλές τους. Δυστυχώς όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...