Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Καλή χρονιά με δωράκια από την Mia!!!

χαρούμενα ξεκίνησε η χρονιά μας...
λαμβάνοντας δωράκι-πακετάκι
από την φίλη Mia....

που μοίρασε με την ευκαιρία των γενεθλίων της!!!


τρέλαααααααααα
τόσα πραμματούδια ποιο πρώτα να θαυμάσω????!!!

ωωωωωωωωωω
πόσα πραγματάκια που τόσο ήθελα...

η Mia είναι ένας καλός καλοκάγαθος
καλικάντζαρος της αγάπης
που μας παρατηρεί και ξέρει τι θα στείλει στον καθένα!!!

και με μενα έπεσε μέσα σε όλα...
μέχρι και τα γκλιτεράτα χαρτιά που είπα ότι έψαχνα
για να κάνω το χριστουγεννιάτικο σπιτάκι μου...

βρήκε και μου έστειλε

δώσε μου εμένα υλικά
τι να τα κάνω τα λεφτά
τα ακριβά τα λούσα...

εγώ θέλω υλικά καλέ
αυτά με κάνουνε χαρούμενη

ανυπομονώ να αρχίσουν τα σχολεία
να μπούμε στον ρυθμό μας

χίλια ευχαριστώ φίλη μου καλή

καλή χρονιά σε όλους 
ευλογημένη

με 

ΕΙΡΗΝΗ

ΑΓΑΠΗ

ΥΓΕΙΑ....


διαχρονικές ευχές γεμάτες νόημα!!!!


ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ
ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ.......

χερ(ι).... (χέρι) να μη σας πουνάει (πονάει)
πουδάρ(ι)....(πόδι) να μη σας πουνάει (πονάει)
κιφάλ(ι).....(κεφάλι)να μη σας πουνάει (πονάει)
καρδιά ......να μη σας πουνάει (πονάει)
....

αϊντι κι απού χρόνου....
(άντε και του χρόνου να σας τα πούμε με υγεία)


2020
καλώς μας ήρθες......





16 σχόλια:

  1. Σοφία μου, χαίρομαι που έλαβες το πακέτο σου. Με κάνεις πολύ χαρούμενη που σου αρέσουν τα δώρα μου. Να τα χαρείς, καλή μου φίλη.
    Θα αναμένω να δω τα όμορφα πράγματα που θα φτιάξεις. Πολλά πολλά φιλιά και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. What a wonderful way to start the year, Sophia!
    Mia is always very generous with her personalized gifts. Surely you will use them all in beautiful artworks.😉
    Greetings from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γειά τα δωράκια σου Σοφία μου. Δεν υπάρχει ωραιότερο δώρο από τα υλικά.
    Στο λέω εγώ που συνέχεια παίρνω και θελ κι αλλα🤣🤣🤣🤣
    Περιμένω να δω τί θα κάνεις με όλα αυτά.
    Καλή χρονιά με υγεία και χαρά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τα χαρείς και καλές δημιουργίες !!!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sofía felicidades!! Comienzas bien el año! que alegría por ti!! y que generosa y buen corazón el de "Mía"en verdad!!
    Besotes!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ Σοφάκι μου; τι καλούδια είναι αυτά; μα τι όμορφα που σου μπήκε η καινούργια χρονιά;
    Η Μια είναι μια πολύ γαλαντόμα φίλη..έχω και εγώ καλουδια της απο άλλη χρονια.. να τα χαρεις φιλενάδα καλες και πολλες δημιουργιες..
    Καλη χρονια Σοφακι μου χρονια πολλα φιλιααα!!!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bonitos regalos de Mia, una persona encantadora.
    Besos desde España y Feliz Año Nuevo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. What a lovely present from Mia, she is so generous! Enjoy!
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Felicidades por tan bonitos regalos de Mia!!1
    Besos guapa y feliz semana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hola Sofia,
    Disfruta tus regalos!
    Αυτή είναι μια πρόσκληση για να συμμετάσχετε στο reto amistoso την επέτειο, θα σας περιμένουμε!
    Αγκαλιές! Is this correct?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητή Chela .... εύχομαι και άλλα τόσα χρόνια να ισχύει ο θεσμός αυτός!!!
      δεν υπόσχομαι ότι θα μπορέσω να πάρω μέρος... θα ήθελα...
      αν προλάβω θα σε ενημερώσω εγκαίρως!!!!φιλιά

      Διαγραφή
  13. Did you hear there's a 12 word phrase you can tell your crush... that will trigger intense emotions of love and instinctual attraction for you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, treasure and protect you with all his heart...

    ===> 12 Words Will Trigger A Man's Love Response

    This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him work harder than before to love and admire you.

    As a matter of fact, triggering this influential impulse is so important to achieving the best ever relationship with your man that the second you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll immediately notice him open his soul and heart to you in such a way he never expressed before and he will identify you as the one and only woman in the universe who has ever truly attracted him.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...