Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Εύκολο χριστουγεννιάτικο σπιτάκι ....!!!

το βρήκα εδώ ... 
 ήταν τόσο απλές οι οδηγίες
εγώ βέβαια το έκανα με ο,τι είχα
που να βρω γυαλιστερό χαρτί...
έκανα τη χαζομάρα κ έβαλα χιονονιφάδες κ μπροστά κ φαίνεται η κόλλα

αλλά δεν πειράζει απ τις τόσες αποτυχίες που έκανα
αυτό είναι το πιο όμορφο
έβαλα κ μικρό ρεσό μπλε με μπαταρία κ είναι σούπερ!!!
πολύ το χάρηκα

φτιάξτε κ σεις

στη στέγη το κλασικό βαμβάκι που βάζαμε κάποτε στα δέντρα!!!

για κουρτίνες μια μπουμπουνιέρα γάμου... 

ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ!!!

χοχοοχοχο

7 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά έκανες και το χάρηκες είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πολύ καλά έκανες και το χάρηκες είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΈΛΕΙΟ ΤΈΛΕΙΟ!
    Μα δεν θα μείνει χρόνος για μελομακάρονα 😂😂😂😂😂
    Καλύτερα λες;
    Αφού αυτά παχαίνουν 🤣🤣🤣🤣
    Εμπρός λοιπόν και για σπιτάκια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα ποσο πισω εχω μεινει Σοφακι μου μου λες; καλε; τι φορα ειναι αυτη που πηρες; πως να σε πτολαβω κοριτσι μου; και που να πρωτοσχολιασω;..χα..χα..το σπιτακι σου εγινε εξαιρετικο... με τοσο απλα υλικα..αυτο ειναι η ουσια και η χαρα των Χριστουγεννων φιλεναδα.. μπραβο σε σενα και στα κοριτσια σου..παω να δω και τι αλλο εχεις κανει ..φιλακια 😘 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Muy bonita la casita navideña, me encanta.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hermosa, muy linda tu casita navideña un trabajo bello!, me gusta.

    Besos y feliz semana!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...