Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019

Καδράκια με καρφάκια!!!

το καλοκαίρι ετοιμάσαμε ένα μικρό μπαζααρ
στο χωριό και σκεφτόμουν τι να βάλω τα μικρά παιδάκια να φτιάξουν...
τα καρφάκια τα έβαλα εγώ φυσικά 
τα ξύλα μας τα έκαναν προσφορά 
νήματα έχω μπόλικα...
 και να που 
τα παιδιά το καταχάρηκαν
και τα χρώματα που επέλεξαν με εξέπληξαν ευχάριστα!!!
έπειτα εγώ κόλλησα ο,τι είχα σε λουλουδικό
και έτοιμα ανέξοδα!!!!

εδώ με χρυσή κλωστή


κάρφωσα διπλοκάρφι και πέρασα μέσα
μεγάλους σελιδοδείχτες για να κρεμάνε 
κλειδάκια!!!



όπως βλέπετε κάθε παιδάκι
το φαντάστηκε διαφορετικό!!!




το συγκεκριμένο επειδή είχε ελάττωμα 
στο κέντρο το έβαλα να κρεμαστεί 
λοξά...!!!
το άνθος είναι απ τον πολιτικό μου γάμο το 1999!!!
ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ
κοσμούσε το μπουκάλι σαμπάνιας...
έχω κρατήσει πολλά αλλά αυτό ξεχώριζε....
ΚΑΙ είπα άμα δεν αγοραστεί θα το πάρω εγώ...
καλααααααα ούτε πρόλαβα να δω ποιος το πήρε έγιναν άφαντα
στο λεπτό... μετά από 2 μήνες επισκέφτηκα ένα φιλικό σπίτι
και όταν έφευγα το είδα να κρέμεται στην είσοδο
η χαρά μου δεν περιγράφεται.....
το άτομο που το πήρε αγαπά και εκτιμά τα χειροποίητα 
οπότε χάρηκαααααααααα ακόμα πιο πολύ!!!

και τα πολύ μικρά που πάνε παιδικό σταθμό
έφτιαξαν αυτά τα σπιτάκια
η ιδέα είναι της Ρένας...

έβαψα πετρούλες 
άσπρο κ κόκκινο
και πρόσθεσα πρασινάδα κ λουλουδάκια
όπως έκαναν οι εγγονούλες της Ρένας
μετά τα μικρά παιδάκια έφτιαξαν πόρτες κ παράθυρα!!!

πάντα προσαρμόζουμε τις κατασκευές με ο,τι μπορούν να κάνουν
τα παιδιά σε κάθε ηλικία!!!!!

σας φιλώ

φτιάξτε τα για δωράκι
ειδικά τις κλειδοθήκες!!!





9 σχόλια:

  1. Μου αρέσεις Σοφάκι μου γιατί πάντα βρίσκεις εναλλακτικούς τρόπους ενασχόλησης για τα παιδιά. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που είναι όλα !!!
    Μπράβο για τις ιδέες σου !!! Να είσαι καλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hello Friend! Wow! wow! What original and beautiful works!

    Kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Que bonita coleccion de hiloramas! Esa aldea de casitas de piedra tambien esta linda!
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hola Sofía, el trabajo de hilorama me fascina, has echo unas apuestas bellisimas, con mucho color , mucha creatividad y sobre todo moderno, un lujazo, a cual más bonito.
    Desde SALTA, ARGENTINA un abrazo GRACIELA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοιτα να δεις τωρα που πραγματικα τιποτα δεν παει οχι χαμενο αλλα αξιοποιητε και με τον καλύτερο τροπο Σοφακι μου και μαλιστα απο τα παιδια..τα καντρακια εγιναν πολύ ομορφα και οχι γιατι εσυ εβαλες τα καρφακια; αλλα γιατι τους εδωσαν το σχημα με τις κλωστες τα παιδια..ναι βρε Σοφακι μου προπαντως εκεινα με τα κλειδια.. νομιζω οτι την δυσκολοτερη δουλεια την εκαναν εκεινα..να μου τα φιλησεις..
    Και για να μην ζηλευεις και σε σενα ενα μεγαλο φιλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ τι υπέροχες κατασκευές είναι αυτές! Χίλια μπράβο και σε σένα Σοφία μου και στους μικρούς μαθητές σου! Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου.
    Υγ: Τρελαίνομαι που βλέπω 3 ισπανόφωνες φίλες παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευγε για την ιδέα που είχες Σοφάκι να δημιουργήσουν τα παιδάκια τέτοιες κατασκευές.Ειμαι σίγουρη οτι τις απόλαυσαν και τις έκαναν τόσο ξεχωριστές,που δικαίως έγιναν ανάρπαστες!Πάντα να δημιουργείτε απο καρδιάς.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Como me gusta todo lo que voy viendo por su blog, ya me hice seguidora para en lo sucesivo no perder ninguna entrada. Un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...