Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Ανανέωση καθρέφτη2...

ένας παλιός καθρέφτης του '70 εγκαταλείφθηκε γιατί χάλασε το κάτω έπιπλο...
ευτυχώς ήμουν εκεί να τον σώσω και να του δώσω ζωή για άλλα τόσα χρόνια!!!
κόλλησα με σιλικόνη λουλούδια στις αγαπημένες μου αποχρώσεις κίτρινο-πορτοκαλί
και τον τοποθέτησα πίσω απ την συρταριέρα και θαρρεί κανείς πως είναι ένα κομμάτι....
τον λάτρεψααααααα.....
έβαλα κ την παλιά κούκλα που συνήθιζαν τα τοποθετούν πάνω στα κρεβάτια αφού έφαγε αρκετό λίφτινγκ αχχαχααα έραψα όσο μπορούσα το φόρεμα και της πρόσθεσα μια καρφίτσα να ταιριάξει λίγο η πράσινη μπορντούρα που έχει κάτω... της έλουσα τα μαλλιά κ έριξα μαλακτική κ μπόλικο ξύδι κ απόχτησε ξανθές ανταύγειες ...είχε πριν ένα γκρι χρώμα!!!!

δεν είναι γλύκααααα???
λατρεύω τα αντικείμενα του '70 κ ελπίζω σύντομα να αξιωθώ να καλωσορίσω κι άλλα στο σπιτικό μου!!!!!  

δείτε εδώ και την ανανέωση καθρέφτη του μπάνιου....

τα λέμεεεεεεεε....


7 σχόλια:

  1. Σοφάκι μπράβο σου για την ανανέωση του καθρέφτη και το ρετουσάρισμα της κούκλας

    Στο εξωτερικό ξέρεις, υπάρχουν νοσοκομεία για κούκλες , μια χαρά δουλειές θα έκανες .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωω .... οταν μικρη εβλεπα τον ΦΡΟΥΦΡΟΥ που τον πηγε σ ενα μαγαζι για να του αγορασει ρουχα για κουκλα ζηλευα που δεν ειχαμε κ δω κατι τετοιο!!!!αρα και το νοσοκομειο για κουκλες θα χε πολυ ενδιαφερον!!!

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνησω με την Ρέ4να μας απο πανω Σοφακι μου.. ο καθρεφτης σου έγινε πανεμορφος με την ευκαιρία που του εδωσες.. και η κούκλα...κούκλα έγινε..χι.χι.. τι μου θύμησες..μια τετοια είχαμε φερει απο Γερμανία μερια..μαζι με την κορη μου την μεγαλη..ηταν πολύ ομορφες αυτες οι κουκλες ομως !!
    Να εισαι καλά ..και να περνας όμορφα με τα κοριτσια σου..!!την αγαπη μουν παντα κοριστια ..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και η δικη μου απο κει ειναι... υπηρχε κ μια μελαχροινη αλλα εφυγε για αλλο σπιτικο εδω κ χρονια!!!

      Διαγραφή
  3. Πωωωω πόσο πίσω με γύρισες τότε που ήμουν μικρούλα και πήγαινα επίσκεψη σε σπίτι κάποιας θείας του μπαμπά μου και ειχε τετοιες κούκλες πανω στους καναπέδες και έπρεπε μόνο να τις κοιτάζω αλλά οχι να τις αγγίζω και αναρωτιόμουν γιατι τος εχει αφου δεν έχει παιδιά...
    Καταπληκτική η ιδέα και η κατασκευή σου!
    Καλή μεγαλοβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφία μου μπράβο, τέλειο τον έκανες τον καθρέφτη, αλλά και η κουκλίτσα έγινε υπέροχη! Καταπληκτικές οι ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...