Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Στολίδια από κρίκους κουρτίνας κ παλιές κάρτες!!!

παλιοί κρίκοι κουρτίνας, λίγο σπάγκο
κάρτες που δεν στάλθηκαν ποτέ...
και έτοιμα....

κάποιους κρίκους τους τύλιξα απλώς

άλλους  τους έβαψα χρυσούς
κ έκανα τρυπούλα στο χαρτάκι..
εδώ κόλλησα χαρτοπετσέτα 
πάνω σε χαρτόνι





ενώ κάποιους τους έβαψα πάνω στον σπάγκο

ευκολάκι???

άντε μια βδομάδα έμεινε...
βέβαια εμένα μ αρέσει κ μέσα στις γιορτές 
που μπορούν και τα παιδιά
να φτιάχνουμε κατασκευές .......

απολαύστε τις ημέρες αυτές.....

σας φιλώωωωωωωωω



10 σχόλια:

  1. Τελικά τίποτα δεν πάει χαμένο γιατί μεταμορφώνεται σε δημιουργία !όμορφα χειροποίητα στολίδια ! Καλά Χριστούγεννα Σοφία μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευκολάκι μεν, απίθανο δε !!!!!
    Ωραία ιδέα οι κρίκοι για στολίδια !!!
    Μπράβο και σε σένα και στα παιδιά που ασχολούνται με χειροτεχνίες !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα στολίδια έγιναν οι κρίκοι σου, Σοφία μου!
    Να τα χαρείτε στολισμένα μαζί με τόσα άλλα που φτιάχνετε!!
    Μου άρεσε πολύ αυτός με το πουλάκι και τον χρυσαφί σπάγκο.
    Καλές γιορτές, με υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεψα τον κοκκινολαίμη σου!!! Καλες γιορτές Σοφία!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφακι μου σου γράφω από το το Σμαρτ φον και είναι δύσκολο αγάπη μου το λαπτοτ μου τα επεξε..χα χα τα Στεφάνια κρίκος χα.. Χα αλλά γράφω και αλλα γράφει αυτό..εγιναν πολύ θα τα πούμε αλλιως για ευχές ναι; φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική ιδέα κι εχω μπολικους κρίκους!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρικούδ για κρικούδ δεν αφκις μάναμ😂😂😂😂😂
    Θα πλαλήσ η κουρτίνα σακάτ
    Θα τρέξει θα πέσει η κουρτίνα κάτω .
    Μπράβο Σοφία μου τέλεια ιδέα.
    Πάω να ξεκρεμάσω τις κουρτίνες 😂😂😂😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΑ & ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...