Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

Τα ψεύτικα φαγητά για τα κουκλάκια...


Τα Χριστούγεννα φτιάξαμε φαγητά για τα μωρά κ τις κούκλες ........
αυγά τηγανητά....
απλώσαμε ατλακόλ 
που ανακατέψαμε με άσπρο ακρυλικό 
κ στην μέση ρίξαμε λίγο κίτρινο....
πάνω σε λαδόκολλα σε λίγες ώρες στεγνώνει πάνω σε καλοριφέρ

μακαρονάδα...
βάλαμε μαλλί πλεξίματος εκρού για τα μακαρόνια
κ κόκκινο για την σάλτσα
αν είναι μεγάλα τα παιδιά 
προσθέστε κ "τριμμένο τυρί"...μια χαρτοπετσέτα ψιλοκομμένη!!!!


σαλάτα...
από πράσινο γκοφρέ κομμένο σε λωρίδες
κ λίγο κόκκινο σε τρίγωνα για ντομάτα

πάστα
κολλήσαμε χαρτομάντηλα
επάνω κόψαμε με κυμματιστό ψαλιδάκι καφέ χαρτόνι
κ το γυρίσαμε απο κάτω κ το κολλήσαμε ξανά για να στέκεται!!!

τέλος .....ήθελε καμινέτο!!!
ένα κουτί απο πουράκια τυλιγμένο με χαρτόνι
κολλήσαμε ένα καπάκι απο βανίλια
κ για φωτιά το βάζει όταν "αναβει"...ένα χαρτάκι για κεκάκι!!!
τώρα βέβαια το πόσο μικρά κομμάτια θα έχει η κατασκευής σας εξαρτάται
απ την ηλικία αλλά κ τον χαρακτήρα του παιδιού........
η μαμά ξέρει αν θα "φάει" τα ψεύτικα φαγητά το παιδί της......


ελπίζω να σας άρεσε.....

έφτασε χθες ο πρώτος πελαργός κ από δω κ πέρα
θα είμαι έξω να περιμένω κ τους επόμενους.....
με το καλό να μας έρθουν!!!



17 σχόλια:

  1. Εισαι απίστευτη!!!!αυγά με ατλακόλ;που τα σκέφτεσαι!!!πολλά μπράβο!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγραψες παλι Σοφία μου!!!!!!
    Καλο μηνα και Καλη Κυριακή!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν σε πιστεύω !!!!! Τι καταπληκτικά.... όσο για τη μακαρονάδα, τι να σου πω τη λιγουρεύτηκα !!!!! Καλή Κυριακή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα πιάτα σου, Σοφία μου! Σαν αληθινά φαίνονται τα φαγητά!!! Καλό μήνα, και περιμένουμε να μας δείξεις φωτογραφίες από τους πελαργούς σας!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πεντανόστιμα φαίνονται όλα και οι μικροί μάγειρες και μαγείρισσες θα ξετρελάθούν σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังเกาหลี

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ααααααααααα καλε τελειααα θελω κ τουρτα τετοια χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ τι ομορφο που ναι να σαι παιδι........κ γω γινομαι μαζι τους .....σας ευχαριστω για τα ομορφα λογακια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενα τοσο ομορφο και λουκούλιο γευμα θα το ζήλευε οχι μονο εγώ...αλλα και ο καλυτερος σεφ ..Σοφάκι μου καλε εσεις τα μικρα παιδια ξεπεράσατε τον εαυτο σας..αχ..πόσο ηθελα να ήμουν παιδι σου!!! χα..χα.Να περνατε παντα ετσι ομορφα και δημιουργικα.. να μου φιλησεις τα κορίτσια σου ..φιλακιαααα πολλά και σε ένα Σοφακι μου... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στις μινιατούρες δεν σε πιάνει κανείς Σοφάκι μου.
    Τόσο που μου αρέσουν τα μακαρόνια, θα τα έτρωγα εγώ σίγουρα.
    Έχει πολύ πλάκα πάντως να αξιοποιούνται άσχετα υλικά σε άλλες χρήσεις.
    Άντε βγες να καλωσορίσεις τους πελαργους , γιατί εμείς πού να τους δούμε.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειναι τελειααααα!!!!πρεπει να εχεις πολυ υπομονη και μερακι,μπραβο!!!!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα όλα! Και τόσο απλά να γίνουν! Μόνο φαντασία χρειάζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκπληκτικά!!!!!!!!!! Καλό Πάσχα, Σοφία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη Σοφία μου!
    Πάντα εφευρετική!Μπράβο σας!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γλυκιά μου..έτσι και υπήρχε βραβείο "γιαγιάς" στα σίγουρα θα το έπαιρνες αν η εγγονή έβλεπε όλα αυτά θα σε έκαμνε εικόνισμα παιδάκι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...