Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Δωράκια...











Όμορφα δωράκια έφτασαν.......
τα στολιδάκια από την μυστική ανταλλαγή 

αλλά 
κ ένα δέμα  από την ΡΕΝΑ
που κλήρωσε στολιδάκια 
που έφτιαξε ........

μας έκαναν χαρούμενους οικογενειακώς...

τι όμορφο να δέχεσαι χειροποίητα δώρααααααα
αχ 
τι καλά ..........!!!

εύχομαι και του χρόνου
να αξιωθούμε να κάνουμε ανταλλαγή

αλλά κ να μαστε τυχερές όλη την χρονιά όλες μας....

κορίτσια μου νιώθω πολύ ευλογημένη που έχω τόσες καλές φίλες εδώ στη γειτονιά μας!!!!

σας φιλώ όλες 
κ σας εύχομαι ότι καλύτερο για την φετινή χρονιά!!!!  


10 σχόλια:

  1. Τι όμορφα δωράκια, Σοφία μου. Να τα χαρείς! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε όλοι καλά και του χρόνου με υγεία!!!!!
    Κοίτα να τις ντύνετε καλά να μη κρυώσουν οι μπάμπουσκες!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα δωράκια, να τα χαρείτε !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολθ ομορφα δωρακια ...να τα χαρεις
    και του χρονου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα τα δωράκια σου Σοφία!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ομορφα ολα τα δωρακια σου Σοφια μου! Να τα χαρείς!! Πολλα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφακι μου σε καταλαβένω με την χαρά που ένιωσες με τα δωρακια που έλαβες απο τις αγαπημενες φίλες μας..να τα χαρείτε μαζι με τα κορίτσια σου...
    Και εγώ νιωθω ευλογημενη που υπαρχει αυτη η γειτονιά και ειμαστε μια όμορφη παρεα.. να περνας όμορφα Σοφακι μου.. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφία μου, πέρασα απλά για να σου θυμίσω τα κοριτσάκια του '80. Sarah Kay!!!!!!!! Πράγματι τη Sarah Kay έχω στο προφίλ μου. Πώς φαίνεται η ηλικία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังแอ็คชั่น

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...