Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Φάτνη από καφάσι φρούτων...!!!

Ξήλωσα τα δυο σανιδάκια της βάσης...
το ένα το έκοψα στη μέση για τις φιγούρες 
της ΠΑΝΑΓΙΑΣ Κ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ
κ το άλλο έκοψα ένα μικρό για τον ΙΗΣΟΥ....


επειδή έχει πολλά σημεία με συνδετήρες μου έμενε 
ένας μικρός χώρος για να φτιάξω τα πρόσωπα...
οπότε εκεί μόνο έβαψα άσπρο ακρυλικό...
μετά τα τύλιξα με τσόχες 
που μου έστειλε κάποτε η γλυκιά μου Αννιώ
..........  

τέλος τύλιξα με λινάτσα....
στο πλάι όπως βλέπετε έχει χερούλι
έλεγα να βάλω εκεί λαμπάκι ρεσό με μπαταρία
και να ανάβει απ το πλάι
αλλά τελικά αποφάσισα να το έχω έξω μπροστά στον Ιησού....

ελπίζω να σας άρεσε........

δείτε  κ άλλες ιδέες για φάτνη.....






4 σχόλια:

  1. Φοβερή ιδέα!!!Εγινε τέλεια!!!Μπραβο Σοφακι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν οι φάτνες κι η δική σου έγινε απλή και μοντέρνα.
    Γιαααα να μαζέψω κανένα καφάσι να βρίσκεται.
    Καλές γιορτές και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...