Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

ποντικάκια ..από κουκουνάρες φυσικά...!!!

σκορπίστε τα στο παιδικό δωμάτιο...
κρεμάστε τα στο δέντρο...
τα παιδιά θα το καταχαρούν!!!
όπως είπα κ στην προηγούμενη ανάρτηση για τις κουκουνάρες...
πάντα πλένω κ απολυμαίνω τις κουκουνάρες 
μέσα σε νερό με χλωρίνη
για κάποιες ώρες... όλη τη νύχτα είναι καλά
κ μετά στεγνώνω γιατί μπορεί να χουν
κουτσουλιές!!!!
φυσικά διαλέγω να μην έχουν αλλά δεν μπορείς να ξέρεις...
τι πέρασαν.....χαχαχχαα..ειδικά αν είναι κάτω στο έδαφος
ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΕΚΕΙΝΑ!!!


τώρα καταπιάστηκα να κάνω έναν καρυοθραύστη...
οπότε ........μείνετε συντονισμένες....

πάωωωωωωωω
σας φιλώ

8 σχόλια:

  1. τι όμορφες κατασκευες! το έχεις βάλει σκοπό να μας στείλεις βόλτα στο δάσος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Σοφακι μου!!!
    Μα ποσό όμορφα τα ποντικάκια σου!!
    Τα λάτρεψα....σκέτη γλυκά!!
    Μπραβο χρυσοχέρα μου!!
    Περιμένω να δω τον καρυοθραυστη σου!!
    Πολλα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα τα ποντικάκια σου!!!
    Φυσικά και θα τα λατρεύουν τα παιδιά!!!
    Καλή συνέχεια, Σοφία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι φανταστική ιδέα, Σοφία μου! Τρέχω για κουκουνάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι τελειααααααααα !!! δε 8α με χαλουσε να γεμιζε το σπιτι τετοια ποντικουλια!! μπραβο σοφια τεελια ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφη και τσαχπίνικη ιδέα!!!Τέλεια τα βλέπω τα ποντικάκια!!!Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και ποντικακια με κουκουναρες Σοφακι μου; μπραβο σε σενα και στα κοριτσια σου.. αγαπη μου..παω να δω και τι άλλο έφτιαξες ναι; να περνας ομορφα φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...