Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Ντουλαπα κρεβατοκαμαρας...

Λιγα ξυλακια ...αρκετη υπομονη κ ετοιμη!!!

αφου μετρησα αρκετες φορες
κ δοκιμασα αλλες τοσες κατεληξα 
σε διαστασεις...12 μηκος,10 υψος κ 4 εκ βαθος!!!
ΑΦΟΥ ΕΚΟΨΑ Κ ΛΕΙΑΝΑ ΜΕ ΓΥΑΛΟΧΑΡΤΟ
ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΑΝΙΔΑΚΙ...ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΑ με το διπλανο του
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΜΠΕΛΑΔΕΣ
αποφευγω να κανω κ ο,τι εχει το αλλο κουκλοσπιτο μου...
εκεινο εχει αγορασμενη ντουλαπα κ ανοιγει φυσικα
γι αυτο
μια χαρα πηγε για πρωτο πειραμα!!!!


για να κολλησουν επειτα μεταξυ τους
τα στηριξα σε αντικειμενα!!!

ε εεεχει τα θεματακια του
ετσι αποφασισα να βαλω απο πανω την επανω διακοσμηση
κ να καλυψω τα κενα.....


ελπιζω να σας αρεσε
δεν ησυχασαμε φετος απο γριπες
κακο πραμα...

ενα τοσοδα για να βρω χρονο ηταν δυσκολο
αλλα δε βιαζομαι να ολοκληρωθει

απολαμβανω το ταξιδι.....


19 σχόλια:

  1. Μια χαρά τα κατάφερες Σοφία μου!!
    Βλέπω να φτιάχνεις και για σένα!!!!
    Περαστικά σε όλους μας!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι τελεια η ντουλαπα!!! μια χαρα κουκλιστικη μην αγχωνεσαι!! αχ αυτες οι ιωσεις και οι γριπες περαστικα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι λεπτοδουλειά! Φαανταστική κατασκευή! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι χρυσοχέρες είστε όλες βρε παιδάκι μου!!Που το σκέφτηκες κοριτσάκι και έκανες τέτοιο όμορφο πράγμα, μπράβο!Καλό Πάσχα γλυκιά μου με υγεία και Ευλογία στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σας ευχαριστω ολες σας κοριτσια...ευχομαι σε ολες σας ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφάκι μου μαγικά τα χεράκια σου πολύ όμορφη την έκανες!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφία μου χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Πολύ όμορφη η ντουλάπα, γεια στα χέρια σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη ντουλάπα. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πέρασα να δω τι κάνετε κορίτσια μου είστε καλα; πως παει η επίπλωση Σοφακι μου; βλεπω οτι η ντουλαπα έχει παρει την θέση της.. καλα τελιωματα... να περνατε όμορφα φιλακια στα κορίτσια καλο καλοκαιρι να έχετε... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα κοπελα μου.....ψαχνω λιγο χρονο για να συνεχισω αλλα τελειωσαν τα σχολεια κ η μερα μου ειναι γεματη!!!Καλο καλοκαιρι σε ολες .........φιλιαααααααααα

      Διαγραφή
  10. Hola Sofia! Que bello armario creaste con unos simples palos, una idea muy ingeniosa! Gracias por la explicación!
    Me ha gustado mucho tu blog, me quedo por aqui para no perderme nada
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το πάτωμα!!!! Συντόμευε λίγο γιατί όταν έρθουν οι πελαργοί θα σε ψάχνουμε και θα μας αφήσεις με την αγωνία!!!
    Πολλά φιλάκια, Σοφάκι!!!!
    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ηρθα να αφησω τις ευχες μου για την γιορτή σου Χρονια σου πολλα Σοφακι μου να είσαι καλά να περνας ομορφα με τα κορίτσια σου.. και να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου.. καλο φθινόπωρο φιλη μου . φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...