Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Αντιστροφη μετρηση με παλιο παιχνιδι!!!

Ενα παλιο παιχνιδι που βαρεθηκαν..μετατρεπεται σε αντιστροφη μετρηση
για τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
το "μαντεψε ποιος"...ειχε ακριβως 24 παραθυρακια...



καθε μια εγραψε διαφορετικα ...η μια κλεινει πορτακια
η αλλη ανοιγει!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΒΑΛΕΤΕ επανω ημερομηνια...

υπαρχουν πολλες επολογες...

μπορειτε να κρυψετε μια λιχουδια κατω...
ή μια εκπληξη για να κανετε καθε μερα...
βολτα...ζεστη σοκολατα....ταινια...κτλ!!!


ΜΕ ΠΑΖΛ!!!!...........
γυριστε ενα παζλ αναποδα γραψτε την αντιστροφη μετρηση...
παιρνετε ενα κομματι καθε μερα κ το βαζετε διπλα.....

ΟΤΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΛΟ ..........ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

 δειτε εδω και .... αλλες ιδεες αντιστροφης μετρησης






αντε 18 κ σημερα!!!!!!!!!!!!!!!




11 σχόλια:

  1. Πρωτοτυπη ιδεα!πρωτη φορα τη βλεπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχα σιγουρα ΛΙΤΣΑ...αφου εγω το σκεφτηκα...κ δεν ηξερα οτι ειναι 24 παραθυρακια...ΤΑΜΑΜ!!!αχχαχααα

      Διαγραφή
  2. μου άρεσε η ιδεα με το παλιό παιχνίδι αλλά και οι υπόλοιπες. εμείς έχουμε τη φάτσα του άη-βασίλη και κάθε μέρα κολλάμε βαμβάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικα γιατι οχιιιιιιιιιι ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ μου....ολα ομορφα ειναι απ τα παιδικα χερακια

      Διαγραφή
  3. Τίποτα δεν παέι χαμένο Σοφία μου!!!!
    Πολύ ωραίες ιδέες!!!!
    Να είσαστε όλοι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία ιδέα αυτή με το Μάντεψε ποιός ?? Και το έχω ακόμα των κοριτσιών μου !!!! (μια και τίποτα δεν πετάμε χα χα ). Να είσαι καλά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Σοφία πρωτότυπη ιδέα σου ,δεν το ηξερα αυτό το παιχνίδι!!!Να είσαι καλά καλή συνέχεια!!καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου η ιδέα σου με το παλιό παιχνίδι είναι καταπληκτική! Μπράβο! Καλή χρονιά να έχετε με υγεία, αγάπη και χαρά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφάκι μου καλή χρονια φιλεναδα.. με υγεια πολύ αγαπη και παρα πολλα χαμογελα.. παντα να είσαι καλα με τα αγαπημενα σου γυρω.. να κανετε ομορφα πραγματα που να σας κάνουν χαρούμενους και ευτυχισμενους...!!φιλιακαι στα κορίτσια και σενα πολλα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφάκι οι μπαλαρίνες σου είναι τέλειες!!!!!!Μακάρι να πάει καλά το παζάρι!!!Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις

    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...