Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Γατουλα κανει λιφτινγκ!!!

Τελειως ανανεωμενη απο παιδικα χερακια!!!
ειχε τα χαλια της απο πεσιματα οσο τα παιδια ηταν μικρα...
μετα μπηκε σε μια αποθηκη..περιμενε εκει καμποσα χρονια...
μεχρι που την ξαναφερα στο φως...την εβαψα ασπρη με γκρι...
αλλα δεν αρεσε στο κοριτσι....
"μπορω να την διορθωσω λιγο?"
"τι ρωτας....εσυ εισαι ο καλλιτεχνης..!!!"

και ιδου το αποτελεσμα.....


τωρα ποζαρει χαρουμενη...

της εκανε κ χαλακι!!!!
να πως ηταν πριν..........




σας φιλω...........

παμε για αλλες ανακατασκευες.....!!!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.....

11 σχόλια:

  1. Πανέμορφη γειά στα χεράκια σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια μεταμόρφωση!!!! Πολλά μπράβο στην καλλιτέχνιδα να δώσεις!!!! Φιλιά, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελεια !!!!....πραγματικά έγινε φανταστικό ...
    πολυ μου αρεσε ..καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τι λίφτινγκ..!!! Άλλη γάτα βρε παιδί μου!!! Χαρούμενη,τσαχπίνα και ναζιάρα!!! Όσο για το χαλάκι, είναι αντάξιο της ομορφιάς της!!!
    Μπράβο στο κορίτσι!!!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστω κοριτσια εκ μερους του κοριτσιου.....ναι εγινε κουκλα αλλα το πιο σημαντικο το καταχαρηκε!!!!καλα να περνατε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη έγινε!!!!
    Μπράβοοοοο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρααα! Την έκανες υπέροχη πράγματι και..καλλιτεχνική ύπαρξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφακι μου όταν τα παιδια δημιουργουν τότε γεμιζουν χρωματα τα ματια και η γατούλες το έχει το καλιτεχνικο παιδι μου πως να το κανουμε.. δεξου και τα δικα μου μπραβο για την δημιουργία της εστω και καθυστερημενα αγαπες μου να περνατε ομορφα οτι και να κανετε .. να μου τις φιλησεις.. και σε σενα Σοφακι μου φιλακια πολλαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...