Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Αναγλυφα καδρακια με αλουμινοχαρτο...

Αχ αλλο ενα απωθημενο...απο μικρη το χαζευα σε μια εκπληκτικη εγκυκλοπαιδεια κατασκευων...(βαζω στοιχημα οτι πολλες θα την εχετε)την ειχε αγορασει ο μπαμπας τοτε...ανησυχο πνευμα κι αυτος κι ας μην πιανεται να τα κανει...θαρρεις κι ηξερε οτι το κοριτσακι του θα μεγαλωνε μ αυτον τον τρελο ποθο...να καταπιανεται με κατι κι ας αποτυχει....

εκει βεβαια εδειχνε πως να το κανεις να μοιαζει με αντικα...λιγο χαλκινο χρωμα...μελανι αδιαβροχο πορτοκαλι...που να το βρω...
ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ...ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ...
εγω παντως αμα μου μπει να το κανω πρεπει να το δοκιμασω κι ας φαω τα μουτρα μου  

ειμαι ευχαριστημενη γιατι ανακαλυψα αλλη μια τεχνοτροπια για αναγλυφα 
αλλα κ κολαζ που λατρευω....δεν αποτελειωσα το δικο της εγχειρημα...αλλα κι ως εδω καλα ηταν......

παμε λοιπον....

πανω σε καρτολινια το κανα εγω γιατι ειχα...ειναι παμφθηνα ...
αλλα κ ενα σκληρο χαρτονι μια χαρα θα ναι ΣΑΝ ΕΤΟΥΤΟ ΔΩ
σχεδιασα κατι απλο
απ την εγκυκλοπαιδεια το ειδα
μη νομιζεται οτι εχω γω κατι τοσο καλλιτεχνικο
ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
κολλησα με ρευστη κολλα ενα σπαγγο
απο παλιο χαρταετο που σχιστηκε...
ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ

οταν στεγνωσει
βαζουμε μπολικη κολλα ατλακολ
...τσαλακωνουμε ενα αλουμινοχαρτο με προσοχη
...το κολλαμε πανω με την γυαλιστερη επιφανεια...δεν ξερω γιατι ΕΠΑΝΩ
...απαλα με τα δαχτυλα κ μια μπατονετα προσεχουμε να κολλησει παντου για να φανει το αναγλυφο
...γυρναμε τις ακρες πισω...αν το θελουμε τελειο κολληστε χαρτονι πισω να μην φαινεται.........εγω θελω να φαινεται απο τι εγινε




....κολληστε κ αλλα πραγματακια....κουμπια....συρματακια πιπας...κορδονια...
                                                         ξυλακια...καλαμακια....χαντρες...οσπρια

ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ.........

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΧΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΩΝΙΕΣ 
να μην μας σχιστει...αλλα κ να σχιστει παλι κολλαει...αν κανει μεγαλη τρυπα..κολληστε μπαλωμα που θα κοψετε με το χερι ανομοιομορφα...

κορδονι απο σακουλα
φασολια
ξυλακια απ τους καμβαδες
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΟΥΝ ΑΥΤΑ...
ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΩ ΚΙ ΑΥΤΑ...

ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ  ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ....

θα ρθει η ωρα που θα χρειαστει
μπορει χρονια να το διωχνεις απο δω
να το πετας κατα κει...
αλλα να ρθει ενα πρωι που θα χαρει κι αυτο να γινει χρησιμο



το πρωτο περαστηκε με μελανι 
ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟ ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ 
ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
ή ΜΑΛΑΚΟ ΠΑΝΑΚΙ 
αλλα εκανε πολλες μερες να στεγνωσει

τα αλλα εβαλα ακρυλικα χρωματα

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ
γιατι γυαλιζουν πολυ
αυτο το χοντρο κορδονι απο σακουλες
φαινεται πιο καλα απ τον σπαγγο

να χουμε Την δυναμη Του Σταυρου...


και τα παιδια εκαναν δικα τους με τεμπερες......


ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΑ.....


δειτε κ των κοριτσιων...

ΟΧΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΕΣ..

ΒΡΕ ΠΟΥ ΤΑ ΔΑΝ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΤΑ ΚΑΝΑ ΕΓΩ.....!!! 

ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑ...ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΜΕ ΑΠ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....




ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ..
"πανω στην κερασιά ειναι?"
χαχαχαχα
γιατι το κανε η μεγαλη....
λουλουδια εννοει ο καλλιτεχνης

κ η μικρη που ναι λατρης της θαλασσας...καραβακι

το φχαριστηθηκαν....βαψιμο με τα δαχτυλακια



ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ...

ΚΑΛΟ Σ/Κ..........

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ




12 σχόλια:

  1. Σοφία,πολύ καλή η τεχνική αυτή,δεν την ήξερα.Εννοείται ότι θα φτιάξω κι εγώ!
    Κορδόνια από σακούλες δόξα τω Θεώ έχω μαζεμένα μπόλικα.Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφάκι, πολύ ωραία τα έργα σας! Σας βλέπω έτοιμους για οικογενειακή επιχείρηση! Εκείνο το πουλάκι με το μελάνι από πάνω... με γοήτευσε και τα έργα των παιδιών ήταν....ΥΠΕΡΟΧΑ! Όσο για την απορία ''τι κάνουν αυτά τα ξυλάκια στους καμβάδες'' την έχουν πολλοί! Νομίζω ότι είναι πρόσθετη στήριξη στις γωνίες, συνήθως εκεί υπάρχουν κάτι εσοχές. Πάντως και όρκο δε παίρνω! Καλό μεσημέρι, φιλιά! Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα...ναι ετσι φαινεται αλλα εγω δεν τα βαζω ποτε... να σαι καλα για τα καλα σου λογια Αγγελικουλα....

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα πινακάκια που φτιάξατε, Σοφάκι, τόσο τα δικά σου όσα και των κοριτσιών! Είναι πολύ ωραία τεχνική αυτή. Οι πιό προχωρημένες αντί για σπάγγο χρησιμοποιούν σιλικόνη. Μπορείς να δεις λεπτομέρειες στο tutorial που είχε αναρτήσει η υπέροχη Πέπη μας, εδώ: http://dhmiourgieskardias.blogspot.gr/2012/02/tutorial.html
    Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιλικονηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη..............για να παω να το δω....ξερεις Μαριαννα μου πως το καταφερε αυτο να φαινεται παλιο χαλκινο...τι χρωμα λες να βαλε κανα ειδικο για γυαλια ή κατι τετοιοοοοοοοοοοοο?

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα κι εγώ τα έχω δει με σιλικόνη και όλο λέω να φτιάξω αλλά μετά το ξεχνάω τώρα μου το ξαναθύμισες πάλι!!!!!
    Και τα παιδάκια σου κάτω από τη μηλιά βλέπω χαχα πανέμορφα όλα!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα που είναι !!!!!!
    Μας έδωσες ιδέες.... κι εγώ δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με κάτι τέτοιο !
    Μπράβο σε όλες σας, μαμά και κόρες !!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία τεχνική Σοφία μου.
    Την εγκυκλοπαιδεια την έχω κι εγώ βεβαίως βεβαίως.
    Έκανα παλαιότερα μια καρδιά και αφού έβαλα επάνω ταλκ, το τίναξα και το έβαψα με μαύρη μπογιά για τα παπούτσια.
    Έγινε πολύ ωραίο. Ψάξε να βρεις αυτή την ανάρτηση.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το επομενο ετσι θα το κανω...αλλα εγω θελω το χαλκινο...καμια ιδεα?........καμια προταση?

      Διαγραφή
  7. Όμορφη τεχνική το αλουμινόχαρτο και τα έργα σας όλα πολύ πολύ όμορφα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...