Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Ο δικος μου Αγγελος...

Ολα ξεκινησαν δυο χρονια πριν που ειδα τον υπεροχο αγγελος της ΚΙΚΑ ΛΑΖΑΡΤ....
ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ .....

ο δικος μου............

ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΑΓΓΕΛΟΣ,ΓΙΑ ΝΥΦΗ...? ΓΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ.........

δειτε τον εδω της ΚΙΚΑΣ.....




εεεεεεε μου κολλησε να τον κανω...αλλα περσι δεν μου καθοταν τιποτα χαχαχχα...
φετος επιτελους μου παραχωρησαν τα κοριτσια ενα κεφαλι...

δυσκολη επιλογη

να μην μοιαζει με κοριτσι 
να μην ειναι πολυ βαμμενη
ηθελα κ καλο μαλλι...

ολα δικα σου τα θες....

δεν μου αρεσε το ισιο του μαλλι λεω οταν τελειωσουν οι γιορτες να τα κανω λεπτα πλεξουδακια
και ισως αν μεινουν ενα χρονο ετσι του χρονου να ναι σγουρομαλλης.......χαχαχαχαχα


ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ....

ενα μπουκαλι ενος λιτρου....το γεμισα νερο αν θελετε βαλτε οσπρια ή αμμο

κολλαμε πανω του......την μεση κ πανω της κουκλας....με σιλικονη φυσικα


εγω εβαλα φιλτρο απορροφητηρα μου λατρευω το χουμε πει...

δυο κομματια τουλι μπομπονιερας......

τα μανικια εγιναν απο σφουγγαρακι για τα πιατα....

κορδελα διακοσμητικη χριστουγεννιατικη..........κολλαμε με ρευστη κολλα γιατι αλλιως θα καουμε με σιλικονη

ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΕΝΩΜΕΝΑ.....αλλα ανοιγοκλεινουν....με τσακιση
το πισω μερος το περασα ατλακολ γκλιτερ


το μπροστινο...ατλακολ κ μπουα......





το χνουδωτο
ειναι ο,τι απομεινε
απο ενα κασκολ που ειχε γινει στεφανι χριστουγεννων...




εδω πως


και το πανω μερος του αγγελου ενα μανικι που περισσεψε απο δω........



.......που το αλλο εγινε............



το δεσιμο του φιογκου...εδω πως


ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.........


ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΣΤΡΙΜΩΞΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΕ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΩΝΙΑΚΑ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ...και για να ζησει βρε παιδια....γιατι αλλιως τον βλεπω να πεταει με την ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ...........


ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ..........

μπορειτε βεβαια κ με χρυσα χρωματα ο,τι σας βρισκεται..........

αυτη νομιζω θα ναι η τελικη επισημη αναρτηση πριν τις γιορτες......

πολλα θελω να κανω απ τα κοριτσια της γειτονιας με τα κοριτσακια μου....

εχω μεγαλη λιστα.....

και ενα στεφανακι θελω αν προλαβω πριν σχολασουν.....

για να δουμεεεεεεεεεεεεε......

σας φιλω καλα να περνατεεεεεεεεεε...........

ελπιζω να μας σκεπαζει παντα ο φυλακας αγγελος μας κ να μην τον ντροπιαζουμε....




20 σχόλια:

  1. ΩΩΩΩ!!! Είναι πανέμορφοι κι οι δυο! Κοιτα να δεις που τίποτα δεν πάει χαμένο, όντως!
    Για τα μαλλιά να ξέρεις ότι γίνονται μπούκλες, έχουν κάνει κι οι δικές μου στις κούκλες τους!
    Πολύ εντυπωσιακό και το λευκό στεφάνι!
    Φιλιά ,καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω καλη μου.......αχ τι καλα να πετυχουν οι μπουκλες μου δωσες θαρρος!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλέ υπέροχο τον έκανες!Δηλαδή τι το περισσότερο έχουν οι αγοραστοί; Χρυσοχέρα μουυυυυυ! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ υπέροχο τον έκανες!Δηλαδή τι το περισσότερο έχουν οι αγοραστοί; Χρυσοχέρα μουυυυυυ! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφος, εντυπωσιακός και λαμπερός!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία μου έγινε πανέμορφος ο άγγελός σου! Γειά στα χέρια σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου ο άγγελος έγινε καταπληκτικός!!!
    Μπράβοοοοοοο!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οχι μονο όμορφος αλλα καταπληκτικός εγινε ο αγγελος σας κοριτσια μου γιατί δεν πιστεω οτι δεν βοήθησαν και οι μικρες σου..έ.;χιχ.χι. Σοφακι μου μπράβο σου.. όντως τίποτα δεν πάει χαμενο .. και του χρόνου να είσατε καλά σίγουρα θα σας σκεπαζει και θα σας προσεχει ... να περασετε τις πιο ομορφες γιορτες σας φετος..!!! φιλακια πολλα σε όλες σας....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο άγγελος σου έγινε υπέροχος, μα πάνω απ' όλα τον έφτιαξες μόνη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο μου άρεσαν οι λύσεις που βρήκες( εκείνο στο σφυγγάρι κουαζίνας με πέθανε!)
    Μπράβο Σοφία!
    Υπέροχος ! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφος! Καλά Χριστούγεννα Σοφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σοφία μου ο άγγελος είναι φανταστικός !!!!εύχομαι Καλά Χριστούγεννα γεμάτα ευτυχία και χαρά ,αγάπη και χαμόγελα !!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστικός!!!!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλά .Εύχομαι η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σοφία μου Χρόνια Πολλά και εύχομαι μία καλή και εύκολη χρονιά για σένα και την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά Σοφία μου!
    Είσαι απίθανη!
    Όντως δεν πάει τίποτα χαμένο!
    Δεν είχα δει αυτή την ανάρτηση σου!
    Πολύ γέλασα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη με όλα τα καλά του Θεού, αγάπη, υγεία, ζεστά χαμόγελα, ευημερία και δημιουργικότητα!
    Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σοφάκι μου πάνε μέχρι το μπλοκ της Δράσης και της Ποδηλάτησας .
    Εγώ δεν πρόλαβα ακόμα λόγω Internet.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...