Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Δυο κυκνοι στο προσκεφαλι σας...


Πολυ ηθελα να δοκιμασω αυτη τη μεθοδο του "αρτ ατακ"....
τσαλακωμα εφημεριδας κ ατλακολ....
τοσο απλο...

ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Κ ΑΛΛΟ ΣΧΕΔΙΟ

το σημα της ομαδας
τα αρχικα γραμματα ή ολο το ονομα...κ.α..........


Κανετε ενα απλο σχεδιο περιγραμμα σε μεγαλο χαρτονι....

πρωτα το εκανε σε χαρτι
μετα σε χαρτονι
επειδη δε βρηκα μεγαλη κουτα
ανοιξα μια
και κολλησα τα τρια μερη του κυκνου
με χαρτοταινια
ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΕΙ ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ Κ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ
ΤΟ ΕΝΙΣΧΥΣΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΝΙ ΕΞΤΡΑ( απο πισω ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΕΝΩΜΑΤΑ )ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΕ ΣΙΛΙΚΟΝΗ

Γεμιστε εφημεριδες τσαλακωμες την επιφανεια κολλωντας τες με χαρτοταινια...
προσεξτε τα πλαινα να εχουν μπολικη χαρτοταινια
γιατι αλλιως θα σας ανοιξει οπως εγινε εμενα στον πρωτο κυκνο
που δεν τον τυλιξα τελειως...

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΒΑΛΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΤΟΤΑΙΝΙΕΣ
εγω δεν ηθελα κατι τετοιο για να μοιαζει με πουπουλα
επισης προτεινα στο παιδι να κολλησουμε πανω
ενα μπουα απο στολη αποκριας
(μπορειτε να καλυψετε κ με υφασματα)
αλλα δεν ηθελε
ηθελε μονο χρωματα


Περαστε απο πανω κομματια εφημεριδας βουτηγμενα σε ατλακολ αραιωμενη 1 προς 1...
το ποσο μεγαλα θα ειναι αυτα εξαρταται απ την επιφανεια...κ την υπομονη σας
αν θελετε καλυτερο αποτελεσμα περαστε κ δευτερη κ τριτη στρωση....
βουτηξτε τις λωριδες στην κολλα κ στραγγιστε καλα
σπρωχνοντας την κολλα προς τα κατω με τα δαχτυλα
να πεσει μεσα στο μπωλ ξανα 


Αφηστε να στεγνωσει πολυ καλα....1-2 μερες ισως...εγω τα εβαλα στον ηλιο

Περαστε πρωτα την επιφανεια με λευκο εγω εβαλα ακριλικο που ειχα μπολικο...αλλα μυριζει πολυ...

Αφου στεγνωσει βαψτε με τα αγαπημενα σας χρωματα...τεμπερες...με σφουγγαρακι κουζινας...




ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ Κ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΕΓΙΝΕ ΑΠ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ.......εκεινη φυσικα διαλεξε κ το θεμα...

ζοριστηκαμε για το πως να το φτιαξει αλλα μετα καταλαβαμε οτι αν καναμε τον αριθμο 2 θα γινοταν!!!!

και τους εκανε χρωματιστους κ χαρουμενους...


ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΒΑΨΕΙ Κ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ......

και η μικρη εκανε ενα πιο απλο..........ΨΑΡΑΚΙΑ.......



ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ........θα ενθουσιαστειτε.........



το φεγγαρακι προεκυψε γιατι υπηρχε μια τρυπουλα απ το καρφακι και επειδη...

ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ   ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ.....   


οποτε ......ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ......



και αντι για μπουρμπουληθρες βαλαμε καρδουλες....ολος  ο τοιχος ζωγραφιστηκε απ την μικρουλα...ενα σεντουκι με χρυσα νομισματα.....αστεριας ....ενα βυθισμενο καραβι κ φυκια........

ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΥΚΝΟΙ Κ ΨΑΡΑΚΙΑ ΒΑΦΤΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ....και γυαλιζουν..........

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΨΟΥΝ Κ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ....

Η ΜΕΓΑΛΗ κορη ειπε πως αν ειχαν κρεβατια πανω κατω θα ηταν κατω ο βυθος κ πανω η επιφανεια.....χαχαχαχαχαχα


ΑΑΑΑΑΑΧ......θελω να κανω κ για την Κοζανη αλλα ολο κατι παει στραβα
κ μου χει κατσει μια ιδεα κ δεν μου ξεκολλαει να σκεφτω κατι αλλο.....για να δουμε τι θα γινει

θα θελα πολυ να βρεθω εκει.........

Σας φιλω καλα να περνατε....





10 σχόλια:

  1. Τι όμορφο !!!! Μου αρέσει το θέμα με τους κύκνους ιδιαίτερα !!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το θέμα και η κατασκευή!!! Σοφία μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένα ,να εισαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική !!!!!!!πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη κατασκευή! Γεια στα χέρια σας Σοφία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζωγραφίζεται μάνα και κόρες!!! :)) μεταφορικά και κυριολεκτικά!!! Πάω να δω και τα υπόλοιπα!! Φιλιά Σοφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία κατασκευή!!!
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Σοφάκι μου γλυκό...
    Γιόρταζες προχτές...Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές!!
    Τι απίθανα καλούδια σκαρώνεις... Μπράβο σου, σε χαίρομαι που το διασκεδάζεις με τα παιδιά και περνάτε δημιουργικές ώρες!
    Μην αγχώνεσαι για το bazaar και για το τι θα φτιάξεις...έλα στην Κοζάνη να βοηθήσεις αλλιώς!! ΄Ελα από την προηγούμενη μέρα, να βοηθήσεις να στήσουμε την έκθεση!!!! (......Καλή ιδέα δεν έριξα??)
    ΄Εχω νεότερα για την ημερομηνία που θα πραγματοποιηθεί και θα κάνω ανάρτηση τις επόμενες μέρες για να σας ενημερώσω επίσημα...(Δουλεύω πολλές ώρες και δεν προλαβαίνω...και τώρα που σου γράφω στη δουλειά είμαι και μπήκα στα κλεφτά να διαβάσω καμιά ανάρτηση...Σσσσσς!)
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχές μου για ένα γλυκό φθινόπωρο...♥
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά Σοφία μου!!! Με υγεία, χαμόγελα και πολλές δημιουργίες!!!
    Οι κύκνοι έγιναν πολύ όμορφοι!!! Παλιά έβλεπα κι εγώ το Art Attack!! Μου άρεσε πάρα πολύ, δεν έχανα επεισόδιο!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία χειροτεχνία, Σοφία μου, και πάντα μέσα στα πλαίσια της ανακύκλωσης. Ωραίοι έγιναν οι κύκνοι!!! Και πάλι, χρόνια πολλά για την γιορτή σου!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφοι οι κύκνοι σου αλλά και τα έργα της μικρής σου πολύ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την αδυναμία μου για τους κύκνους την ξέρεις οπότε δεν θα μπορούσα να μη το λατρέψω!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...