Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Κοριτσιστικο φωτιστικο απο μπλουζακι....

Απλο.....ενα μπλουζακι....λιγο συρματακι απ αυτο που κανουν τα βραχιολακια...βελονα..κλωστη.....

ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ    ΔΕΝ    ΠΑΕΙ   ΧΑΜΕΝΟ.........


μην ξεχνατε τα παλια ρουχα ειναι κομματια με πολυ υφασμα!!!!!!!!!


ΚΑΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ 

αυτη την κατασκευη την παιδευω απο περσι τετοιο καιρο.....θα σας πω γιατι......ηθελα ενα  με χαντρες........δεν μου κατσε........βαρεθηκα να μετρω.......να το δοκιμαζω να μη στρωνει....αμα ηρεμησουν τα νευρα μου θα ξαναδοκιμασω αλλα πρεπει να κανω πατεντα πανω στο τραπεζι των κατασκευων......να στησω μια βαση για να κανω τις δοκιμες.......

οκ 
παμε.....

ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΕΝΑ ΚΟΨΙΜΟ ΠΑΝΩ...

ουρανι για τα κοριτσια που εχουν ολο ροζ

αυτο θα το κανω αυριο μαλλον

κοκκινο για την μαμα που εχει ολο λευκο

σουρα .....τοσο απλα το πανω μερος
μεγαλο βελονι
μεγαλη κ χοντρη κλωστη
αν κ δεν ειναι απαραιτητο

τραβηξτε στο επιθυμητο
οση η διαμετρος πανω απ την λαμπα


.........
περασα το συρματακι μεσα απο την κλωστη
δεν θα κρεμεται και ελεφαντας.......αντεχει

εδω κανονιστε την διαμετρο πανω απ την λαμπα

υπαρχει μια βαση πριν



ΑΝ ΔΕΝ ΤΕΝΤΩΝΕΙ .......βαλτε συρματακι απο πανω ως κατω
για να κανονισετε εσεις ποσο ανοιχτο θα ειναι
εμενα δεν μου χρειαστηκαν 
......
τρυπησα κ περασα συρμα λιγο πιο πανω απ το κατω μερος
εκει βολευε γιατι ειχε διπλο υφασμα κ δεν φαινοταν

αν δεν εχει καντε ενα γαζι στο κατω κατω μερος

ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΑΛΛΟ




ΠΑΩ ΓΙΑ ΝΑΝΑΚΙΑ ΤΩΡΑ........που να γαζωσω τετοια ωρα!!!!!!!

Αυριο θα προσθεσω κ την φουστιτσα

αααααααααααααααααααααα............





καληνυχτα

καλο ξημερωμα



10 σχόλια:

  1. Καλά, η εφευρετικότητα σου δεν έχει όρια καλή μου !!!!
    Πράγματι είναι πολύ ωραίο !!!
    Καλό ξημέρωμα και καλό γάζωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχα........καλα λεω εγω οτι ολες αξημερωτα γυρναμε στις "γειτονιες".......να σαι καλα

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο!!! Το έχω κάνει κι εγώ σε αμπαζούρ με ένα μπουστάκι της κόρης μου!
    Τέλειο έγινε το δικό σου!!! Θα περιμένω να δω και το κόκκινο!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλο ξημέρωμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι ένα ακούραστο μικρό ξωτικό, όλο ιδέες και ζουζουνιές!!!
    Σε θαυμάζω απίστευτα, "Σοφάκι μαστοράκι"!!!!!!!
    Φιλί και καλημέρα σου, γλυκό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα οτι εισαι τρελη ειναι γνωστό αλλά τόσο??? κοιτα να δεις που το έκανες καταπληκτικό!!!! γεια στα χερια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο το έφτιαξες!! Μπράβο!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πως σου έρχονται όλα αυτά!!!! :)))) Μπράβο Σοφία!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχου καλε ειναι τελειο!!!!!
    Γεια στα χερακια σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα είναι υπέροχο! Και δεν καίγεται;... Με γεια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο Σοφία έγινε πολύ ωραίο!!!!Έχεις ωραίες ιδέες!!!
    Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...