Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Δυο ρολογακια απο κουκουλια...

Τι αλλο θα κανε μια Σουφλιωτισσα....?
Ρολοι απο φουσκες .......


ο κυκλος ζωης του μεταξοσκωληκα
 το πρωτο...
στις 3....ειναι αυγο βεβαια πολυ πιο μικρο απ αυτο......σαν κεφαλι καρφιτσας
στις 6.....μεταξοσκωληκας
στις 9.........κουκουλι
στις 12.........πεταλουδα.........μην σας φαινεται παραξενο στο σχημα της ,δεν εχει καμια σχεση με τις χρωματιστες πεταλουδες της μερας......πιο πολυ με νυχτοπεταλουδα μοιαζει..........
λουλουδακια στη σειρα
 το δευτερο.....
στις 3 .......τρια πεταλα
στις 6......εξι
στις 9 και δωδεκα αντιστοιχα.........



ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ........


ΠΑΛΙ ΑΛΛΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ........ΜΕ ΣΕΜΕΝ ΜΕΤΑΞΩΤΟ ΚΑΙ ΑΣΠΡΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΑ........
ΟΤΑΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΟΜΠΟΛΟΙ ΑΠΟ ΦΟΥΣΚΕΣ ......ΕΙΔΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ  ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΩΝ.........



αν σας ενδιαφερει..........και αυτο δεν θελω να θεωρηθει διαφημιση 


η ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΠΟΥΡΟΥΛΙΤΗ 
ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΞΑ ΣΤΙ 5 ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ......ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ........





ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ απο κοσμηματα........μεχρι στεφανα γαμου απο κουκουλια και μεταξι!!!!!!!!!!

δεν εχω επικοινωνησει με την ιδια αλλα το ειδα εδω στον κοσμο του ιντερνετ που ολο ανακαλυπτεις κατι νεο.....χαχαχα


ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΑ...

ΕΤΣΙ  ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ....
ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΧΟΝΤΡΟ ΥΦΑΣΜΑ ΕΡΑΨΑ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΙΑ 

μα πιο πολυ απ ολα με παιδευσε η φουντα αληθεια .........πως το γλυτωσα το εγκεφαλικο απορω ...


φιλακια

καλο ταξιδι ρολογακια μου........

ωρα σας καλη για τον πιο ιερο σκοπο

21 σχόλια:

  1. Σοφία, όμορφη Σουφλιώτισσα καλημέρα!!!!!
    Δεν έχω να πω το παραμικρό για τα ρολόγια σου,δεν έχω ξαναδεί κουκούλι μεταξοσκώληκα και έμεινα άφωνη!!! Αυτά όντως είναι μοναδικά!!!!
    Και χίλια μπράβο να σου πω δεν νομίζω .οτι φθάνουν!!!!
    Την διεύθυνση την είχαμε δώσει τον Σεπτέμβρη, αν δεν την πρόσεξες σου την αντιγράφω και ιδού: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ
    Αγ. Γρηγορούσης 5
    ΧΑΙΔΑΡΙ
    ΤΚ : 124 61
    Θα σας παρακαλούσαμε, αν επιλέξετε να στείλετε δέμα με το ΚΤΕΛ
    να επικοινωνήσετε με το Χριστοδούλειο με μέιλ η έστω τηλεφωνικά.
    Το μέιλ είναι : xrorfanotrofio@gmail.com
    Οκ? εδώ να σου πω ότι τα έδειχνα στον άντρα μου πριν λίγο και συγκινήθηκε γιατι στο Σουφλί είχε κάνει φαντάρος!!! Τι μου θύμισες τώρα μου λέει!!!!
    Φιλιά πολλά από όλες μας, ευχαριστούμε από καρδιάς και Καλό Σαβ/κύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό ταξίδι στο ρολογάκι σου μιας και είναι για καλό σκοπό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και τα δύο ρολόγια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή ποτέ δεν έχω ξαναδεί κουκούλι και ποτέ δεν φανταζόμουν τη χρήση τους , έχω χαζέψει! Είναι πολύ όμορφα και ευκαιρία να ψάξω , να μάθω !!!
    Μπράβο Σοφία μου Σουφλιώτισσα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟΠΕΣ ΚΑΙ ΤΟΚΑΝΕΣ ΣΟΦΑΚΙ!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΡΟΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ιδέα να χρησιμοποιήσεις κουκούλι, γίνανε πολύ όμορφα τα ρολόγια !!!!\
    Καλό τους ταξίδι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σε ρωτήσω και κάτι αν ξέρεις... πως καθαρίζονται τα κουκούλια γιατί έχω
    κάτι φούσκες, αλλά με τα χρόνια έχουν λίγο λερωθεί... αν ξέρεις να με ενημερώσεις
    θα το χαρώ ιδιαιτέρως !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. !!!!!!!!!!!!!!!!Nτοιοιοιοιοοοοοονννννννννννν!!!!!!!!!
    Σοφάκι,μου κουδούνισες το μυαλό!!!!!!!(εάν υποθέσουμε ότι διαθέτω από αυτό...!)
    Εξαιρετικά καλόγουστα!
    Απίστευτα πρωτότυπα!
    Παραδειγματικά καλοδουλεμένα!!!!!
    Μπράβο,βρε κορίτσι!Γεια στα χεράκια σου!!!!!!
    Φιλιά με ενθουσιασμό και ευχές για υπέροχη εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω !! Ζωγραφισες που λενε !
    Τελεια ιδεα και κατασκευη Σοφια !
    Συγχαρητηρια !! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιδέα δεν είχα για τα κουκούλια, απίστευτα τα ρολόγια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρολόγια με κουκούλια δεν το πιστεύω!!!!!καταπληκτική ιδέα!!!!πανέμορφα!!!!μπράβο Σοφάκι!!!!φιλιά και καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα!! Μπράβο Σοφία μου!!! Καταπληκτική ιδέα!!!
    Εχω κι εγώ από χρόνια ένα κομπολόϊ από κουκούλια. Μερικά είχαν τρυπήσει και έσπασε και η κλωστή και πάντα σκεπτόμουν τί να κάνω με τα γερά που απέμειναν. Με τί μπογιές τα βάφεις?????
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχα, καπληκτικά αριστουργήματα είναι αυτά!!!!!!! Αληθινά έργα τέχνης.Πολύ καλή ιδέα και τα παιδικά.ρολόγια,Χαιρόμαστε πραγματικά που συναντιόμαστε,Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Σοφία!μπήκα να σ΄ευχαριστήσω για ένα σχόλιο στης Χαράς που μου φάνηκε χρήσιμο,και..επεσα πανω στα κουκούλια!Τί μου θύμισες Σοφακι!Κοντα 45 χρονια πριν!εκτρέφαμε μεταξοσκώληκες,αν θυμαμαι αγοράζαμε τον μεταξόσπορο,σε σίτες, εμεις συνηθως τρεις σιτες αγοράζαμε, διαμόρφωναν οι γονεις μου χώρο με πλεκτες καλαμιές για υπόστρωμα,και όταν απλώναμε εκεί τους μεταξοσκώληκες, ψιλοκοβαμε φυλλα μουριάς, και τα ταίζαμε! έτρωγαν πάρα πολύ!ειδικά εκεινο τον 'ηχο, οταν ροκανιζαν τα φύλλα, κρατσ΄κρατσ, ήταν χαρακτηριστικός!Αν θυμαμαι καλα, παντα Μαιο ως τελος Ιουνίου, περιπου 50 μέρες;Γιατι μετα ξεκινούσε ο θερισμος(θερος)με το δρεπανι...Σ ΄έυχαριστώ για όσα θυμηθηκα με αυτό σου το ρολόι!! να είσαι καλά!!!πολλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλοτάξιδα τα ρολογάκια σου!Υπέροχα έγιναν!Μπράβο!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εχεις βραβειο
    http://talibanoulla.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html#.UmJURNJYPnE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφα και ασυνήθιστα τα ρολογάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. th telia poy einai kai poli prototipa mprabw soy filia.,.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σοφία μου , είναι από τα πιο όμορφα και ταυτόχρονα πρωτότυπα ρολόγια
    που έχω δει !!! Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...