Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Ανανεωση πεζοδρομιου -σκαλας ανεξοδα


Βεβαια θα μου πειτε τωρα το θυμηθηκες που μπαινει χειμωνας.....εμεις γιορταζουμε ομως την Παναγια τα τελειωσα 14 απογευμα.....να ναι φρεσκα για την περιφορα της εικονας .....

ΕΣΕΙΣ ΒΑΨΤΕ ΤΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ....ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΔΡΟΣΕΡΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΒΑΨΙΜΟ..........


Τα πλακακια μου τα περασα πριν 10 χρονια ενα μηνα πριν το γαμο ετρεχα κ δεν εφτανα με τα μαστορια να με καθυστερουν......ερχονται τα πλακακια αρχες Αυγουστου κ ηταν μια απογοητευση ........αντι για απαλο εκρου ενα χαζο μπεεεεεεεεζ- γκρι σαν λερωμενα ......τι να κανω ο πλακατζης με πιεζε ηθελε να παει κι αλλου ,τα εξοδα ετρεχαν ,οι μεταφορες κλειστες......αστα να παν τα βαλα κι απο τοτε με τρωγε.........τα βλεπα κ εσκαγα.....μετα το αγαπημενο μου κεραμιδι τρυπησε απ τις παγωνιες που κανει εδω περα....εκεινον τον χειμωνα ειχε φτασει -20.......και το χιονι δεν ελεγε να ξεκολλησει απ την γη..........πανε τα καημενα μου......βεβαια πολυ αργοτερα οταν ρωτησα κ εμαθα ......με πληροφορησαν οτι την πατησα γιατι δεν ηταν πλακακι για εξω..........οσο ζω μαθαινω......

Στο ψητο.....εχω ενα θεματακι εγω με το πινελο κ την μπογια ......πολυ μ αρεσει να πασαλειφωωωωωωωωωωωωω............μπογια δωσ μου κ την ψυχη μου παρε.......

Μου δωσε λοιπον ο μπαμπας να βαψω τις γλαστρουλες μου απο ενα μικρουτσικο κουβαδακι ...........
ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ   ΔΕΝ  ΠΑΕΙ  ΧΑΜΕΝΟ.....................

που περισσεψε  απ το βαψιμο του τζακιου τους.........εγω δεν εχω τετοια μεγαλεια........

ΚΑΙ ΓΩ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΕΠΑΦΟ...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΛΕΓΕΤΑΙ .............τσιμεντοχρωμα νερου(μην βαλετε πολυ νερο μολις λιγουλακι).........ειναι υπεροχο,παχυ κ φτουραει......


συμφερει δηλαδη για τους πρωτευουσιανους...........μια το περνας κ ετοιμο!!!!!!!!!!!

πριν η πλακα πεζοδρομιου

.............
μετα...........

..........βεβαια δεν μπορω να σας εγγυηθω για το χειμωνα πως θα λερωθει με τις βροχες..........
ΕΠΙΣΗΣ ......οπως καταλαβαινετε δεν την παταμε αυτη την πλακα ειναι στο πλαι .....το λευκο ειναι χρωμα τοιχου για εξω..........

ΣΗΜΕΡΑ .....28-4-14 ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ.......ΑΨΟΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

και γυρω απ τα κηπακια

ειπαμε τα πασαλειψα λιγο αλλα εμενα μ αρεσουν
...........
και τα περβαζια κ τις γλαστρες
ΝΑ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ .........ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΘΙΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΔΑΠΕΔΟΥ......

Αυτο δηλαδη που τοσα χρονια δεν το καταλαβα........το χαζο που ηθελα να μην φαινεται οποτε ο,τι ηταν μπεζ εγινε κεραμιδι...........στο πανω μερος του μπαλκονιου οπου περνουσε μπεζ το εβαψα κ το εκανα ενα με τον τοιχο του σπιτιου

ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΔΩΣΑ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΖΩΗΣ.........ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΩ ΦΡΑΓΚΑ........(ΣΙΓΑ ΜΗ ΒΡΩ.............ΑΜΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΥ ΤΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ)..........

ΑΛΛΑΞΑ Κ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.......ΚΑΙ ΕΜΟΙΑΣΕ ΝΗΣΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΕΥΚΟ..........

ΕΧΩ ξεκινησει ενα σωρο πραγματακια να κανω αλλα δεν το βλεπω τωρα πριν αρχισουν τα σχολεια...........το χωριο μας γιορταζει κ ολο επισκεψεις εχω.........

σας φιλωωωωωωωωωωω......παω για καφε με την γειτονισσα 

18 σχόλια:

  1. ΕΙΣΑΙ ΧΕΙΜΑΡΟΣ ΣΟΦΑΚΙ!!!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΣ ΤΟ ΚΕΡΑΜΥΔΙ!!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ, ΤΟ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο να μου πεις.......αφου ολο κατι θελω να κανω........αμα κατσω θα σημαινει πως γερασα στο μυαλο κ την ψυχη

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Σοφάκι γλυκό....
    Με μια ανάσα μας τα είπες όλα...!!
    Τέλεια μεταμόρφωση και οικονομική πάνω απ΄ολα!!
    Εύχομαι να κρατήσει το χειμώνα με τα κρύα που κάνει εκεί πάνω...
    (-20? Μπρρρ!)
    Αντε πήγαινε για καφεδάκι τώρα να ξεκουραστείς...
    Πολλά φιλιά...και καλή συνέχεια με ότι κι αν ασχολείσαι!!
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες τι ωρα εκανα αναρτηση?........ξυπνησα απ της 4 κ μιση ..........τελειωσα την φασολαδα.......και αραξα μετα στον η/υ...........χαιρομαι που σ ακουω

      Διαγραφή
  3. γεια σου σοφακι συνονοματη!!! υπεροχο το εκανες οπως και οτι αλλο βλεπω να κανης. καλες και πολλες δημιουργιες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την να καλως την να........θα περασω απ το σπιτακι σου αργοτερα μολις σχολασω..........ισως κ μεταμεσονυχτια

      Διαγραφή
  4. Πετυχημενη η ανανεωση, πολυ καλη ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλάκα κάνεις!!! Έχω κάτι μερμέτια στις βεράντες, είσαι μέσα???
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πινελο δωσ μου κ μπογια κ το κανω τζαμπα μονο μ εναν καφε!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Σοφάκι,η ανάρτησή σου θα μπορούσε να λέγεται και "Βάλτε χρώμα στη ζωή σας"!
    Καλολέρωτο (όπως λένε για τα βαψίματα) αλλά εύχομαι η φθορά να επέλθει πολύ-πολύ αργότερα χρονικά!
    Φιλιά και καλά ξημερώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφία μου εκεί πάνω με τόσο κρύο - πόσο πάνω πιά!!
    Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα και το λευκό δεν το πατάμε μόνο το μπεεεεεεέζ , εντάξει .
    Φιλάκια πολλά
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται πολύ όμορφο στην φωτογραφία...!!!
    Καλό σου βράδυ Σοφία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ πετυχημένη η ανανέωση!!Κάνεις υπέροχα πράγματα,γλυκιά μου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά θα αντέξει και αν όχι ,του χρόνου έχει ο Θεός !
    Όμορφο το αποτέλεσμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλώς σας βρήκα...βοήθεια σας...ωραίες οι αλλαγές σου , να τις χαρείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπούλα μου,καλή σου μέρα!!!!!
    Δεν βρίσκω mail στα προφίλ σου,κι έτσι θα αφήσω εδώ ευχές για τη γιορτή σου!!!!!
    Πολύχρονη,κορίτσι μου!!!Να σε χαιρόμαστε και να είσαι πάντα γερή!!!
    Εύχομαι κάθε σου μέρα να 'ναι γιορτή!!!!
    Φιλιά κι αγκαλιές γιορτινές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Σοφία!!!
    Τα σχολεία άρχισαν οπότε περιμένουμε τις κατασκευές σου!!!
    Η σκάλα σου υπέροχη φαντάζομαι θα την ευχαριστήθηκες!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...