Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Τεχνη απ το τιποτα 3


για αλλο ξεκινησα κ αλλο κανω..........χαχαχαχα....
πηρα οσπρια κ ξηρους καρπους για να κανω μια αλλη κατασκευη κ ενω δοκιμαζα πως μπορω να χρησιμοποιησω το καθενα εκανα αυτο ετσι
...ΓΙΑΤΙ   ΤΙΠΟΤΑ  ΔΕΝ  ΠΑΕΙ  ΧΑΜΕΝΟ.........

τα φασολια πολυ δυσκολο υλικο ολο στριφογυρναν.........χαχαχαχα....

ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΝΕΛΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Κ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ.........ΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.........

ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΑ


ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΦΑΓΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΑΣΟΛΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ Κ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ....τελικα ηταν διπλα μου κ τωρα που τα βρηκα ηρθαν κ στο παζαρι του Σουφλιου...........ε μαααααααααααα

9 σχόλια:

  1. Σοφία μου , ας το έλεγες πουλάκι μου ....Πήγε ο γιος μου Σ/Κ στην Καστοριά του είπα να φέρει φασόλια και έφερε κόκκινα !!!Δεν έχω μαγειρέψει ποτέ μου κόκκινα , πως του ήρθε ,άφησε τα άσπρα και πήρε εκείνα !Θα σου τα έστελνα για αυτές τις όμορφες κατασκευές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα.............οριστε..........παντως ειναι για σωστη διατροφη αλλα δεν θυμαμαι λεπτομερειες.........ψαξτο στο ιντερνετ κ η Φαιη κατι εγραψε για τις γυναικες ............

      Διαγραφή
  2. χαχαχα! Τέλεια πορτραίτα πάντως!! Μπορεί να βγήκανε από σπόντα, αλλά είναι πολύ όμορφα!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όντως τίποτα δεν πάει χαμένο αρκεί να υπάρχει φαντασία και εσύ την έχεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑχαχα...κι εγώ είχα φτιάξει παλιότερα τοπία και πουλιά!!
    Πρόσωπα δεν το΄χα προσπαθήσει...
    Χαράς την υπομονή σου!!
    Καλό απόγευμα, να περνάς όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααααααααααααααααααααχ............θελω να τα δω θελω να τα δω.......κατι τετοιο θελω να κανω............

      Διαγραφή
  5. Πλάκα έχουν, χαχαχα!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Σοφάκι!!!όμορφα έγιναν!!!!καλή συνέχεια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...