Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Το πρωτο βραβειο μου !!!

Καλημερα κ καλο Σαββατοκυριακο....

το δικο μου ξεκινησε πολυ ομορφα αφου ελαβα το πρωτο μου βραβειο απ την φιλη Sheena Dimitriou κ το ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙeimaipaidi.blogspot.gr κ χαιρομαι πολυ που το πρωτο το λαμβανω απ αυτο το κοριτσι που μου χει δωσει πολλες ιδεες κ κυριως απλες που μπορει να υλοποιησει ο καθενας μας.......

οι κανονες για την παραλαβη ειναι απλοι.....πρεπει να πω 11 πραγματα για τον εαυτο μου κ να το παραχωρησω κ γω με τη σειρα μου σε 11 μπλογκοσπιτακια......δυσκολη επιλογη γιατι ολα ειναι ενα κι ενα ....καποια μαλιστα εχουν λαβει ηδη βραβειο καθενα ομως εχει το χαρακτηρα της ιδιαιτερης νοικοκυρας του κ ομορφαινει με τον τροπο του την μερα μας.....

μ αρεσει πολυ αυτη η "εκθεση" του εαυτου μου....γιατι ετσι πραγματικα η μια γνωριζει την αλλη καλυτερα...ετσι κτιζονται οι φιλιες κ οι ειλικρινεις σχεσεις

1.Απο μικρη δεν τα καταφερνα ποτε στη ζωγραφικη κ παντα εφευρησκα αλλους τροπους να κατασκευασω πραγματακια κ μαλιστα με εξιταρει πολυ οτι ειναι δυσκολο να βρω υλικα κ στυβω το μυαλο μου να τα αντικαταστησω με αλλα.........
2.Μισω καθετι που θεωρειτε τελειο κ αψογο κ θελω οτι κανω να χει μικρες ατελειες που να αποδεικνυουν οτι το φτιαξε ανθρωπος με ελλατωματα γεματος κι αυτος κ οχι καποια μηχανη ή "καλλιτεχνης"
3.Δεν μ αρεσει να βαζω τιτλους στους αλλους γιατι πολλες φορες επεσα εξω....
αλλα τους βαζω κ γω τι να κανουμε
4.Λατρευω τα παιδακια ολου του κοσμου κ οχι μονο τα δικα μου κ θελω να τα βλεπω να ξεκαρδιζονται στα γελια γι αυτο κ ειμαι ικανη να "γελοιοποιηθω", να κυλιστω στο πατωμα ή στα χωματα,να λεω αστειες λεξεις που δεν υπαρχουν....ν αλλαζω τα παραμυθια κ αλλα πολλα αρκει να δω να σκαει ενα χαμογελακι.........
5.Θελω να φτιαχνω συνεχως πραγματακια χρησιμα ή αχρηστα κ ν απασχολω το μυαλο μου με το πως θα το καταφερω ολοκληρες νυχτες ξαγρυπνη κ ας μην τα πραγματοποιησω ποτε...
6.Χαιρομαι πολυ που ανακαλυψα αυτη την ομορφη γειτονια οπου περνω καλα  κλεβοντας ή δινοντας ιδεες στις γειτονισσες κ αυτες με τη σειρα τους με ανταμοιβουν με απεραντη αγαπη.....
7.Προσπαθω να μοιραζω ισαξια το χρονο μου...στον Θεο,στο συζυγο,στα παιδια,στο σπιτι,στα χομπυ μου........αλλα δεν το καταφερνω παντα...
8.Μ αρεσει να κανω κατασκευες με τα παιδια που να ναι κυριως απλες,πρακτικες κ οσο μπορω ασφαλεις......αλλα πιο πολυ μ ενδιαφερει να κανουν οσο μπορουν περισσοτερα τα παιδια κ οχι εγω κ ας μην ειναι ειπαμε τελειες αρκει να παρουν την χαρα οτι το καναν τα ιδια.....
9.Αγαπω κ σεβομαι τη φυση κ ο,τι ειναι μεσα σ αυτην ....τα φυτα,τα ζωντανα,τα τοπια........τις μικρες ομορφες λεπτομερειες  που εβαλε πανω τους ο καλος Θεουλης...
10.Η αγαπημενη μου ρηση ειναι"κανε εκεινο που μπορεις κ ο Θεος θα κανει εκεινο που θελεις".........ή τελος παντων εκεινο που σου πρεπει για το καλο σου
11.Ευχαριστω καθε βραδυ τον Θεουλη που μου προσφερε ενα ζεστο κρεβατι για να κοιμηθω ,δυο χερακια για να υπηρετω τους αλλους ,δυο ποδια για να τρεχω οπου χρειαστει....κ ολα αυτα που καποιοι τα θεωρουν δεδομενα εγω θελω να τα θεωρω οτι μου χαριζονται προσωρινα κ για οσο Εκεινος θελει....ευχομαι κ προσευχομαι να τα εχουν ή να τ αποχτησουν κι αυτοι που δεν τα εχουν...


Αυτο ηταν ..........

Σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας......

Τα 11 μπλοκοσπιτακια ειναι....

1.Αρωματα κ Γευσεις γιατι μας δινει λυσεις για το καθημερινο τραπεζι κ οχι μονο/http://neli62.blogspot.gr/
2.Τουρτιτσες Αλλιως γιατι οι τουρτιτσες της ειναι το κατι αλλοhttp://tourtitsesalliws.blogspot.gr/
3.Images from mimikas eyes γιατι γεμιζει με ομορφες εικονες τις μερες μαςhttp://imagesfrommimikaseyes.blogspot.gr/
4.Θαλασσοξυλα κ αλλα γιατι ανακαλυπτει καθημερινα κ κατι που μπορεις να κανεις μονο μ αυτο το υλικοthalassoksila.blogspot.gr
5.Νηπιαγωγος Καστορια για τις ατελειωτες ιδεες για να περναν τα μικρα μας καλα μαθαινονταςhttp://nipiagogoi2011kastor.blogspot.gr/
6.Craft makes my day γιατι πραγματι μας φτιαχνει κ μας την μερα http://craftmakesmyday.blogspot.gr/
7.Star home craft για την απλοτητα των κατασκευων τηςhttp://starhomecraft.blogspot.gr/
8.Marie-meraki για ολα τα πανεμορφα που φτιαχνει αλλα κυριως για το ενδιαφερον της για τους φιλους μας τα ζωακιαhttp://marie-meraki.blogspot.gr/
9.Στο ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ γιατι ολο δημιουργει αρα υπαρχει.http://diamadaki.blogspot.gr/
10.Στην ΚΛΩΘΩ γιατι τα χερακια της εβγαλαν φουσκαλες απ το πολυ πλεξιμο κ οχι αδικα ή ασκοπα.http://porfiris.blogspot.gr/
11.ΤΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ για να μην χασουμε οτι απ αυτο απεμεινε...http://vasanakia.blogspot.gr/


19 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια Σοφια , για το βραβειο σου! Αλλωστε το αξιζεις.. και ακομη περισσοτερα!
    Πολυ ωραια η αναλυση του χαρακτηρα σου..και ανθρωπινη!
    Καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα,Σοφία...Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή...Να είσαι πάντα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χάρηκα που σε γνώρισα πιο καλά.Όμορφες οι αποκαλύψεις σου.Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΟΦΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ!!! Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Σοφία μου!!Συγχαρητήρια γιά τό πρώτο σου βραβείο!!Νά τά χιλιάσης σού εύχομαι!!Μού άρεσαν οι απαντήσεις σου!!Σέ γνωρίσα ακόμα καλύτερα!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό βραβείο!!!Είναι τό πρώτο μου!!!Μόνο επειδή είναι φωτογραφικό τό blog,δέν θά μπορέσω νά κάνω σχετική ανάρτηση!!Κάτι μέ τό ίδιο βραβείο,τό έκανα στό άλλο μου blog!Θά τό αναφέρω εκεί στήν προσεχή μου ανάρτηση!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Σοφία μου!...να το χαρείς το βραβείο σου!...και ν`ακολουθήσουν κι`άλλα πολλά!
    Διάβασα τις απαντήσεις σου...τι ωραία που μας ανοίχτηκες!...μ`άρεσε ότι διάβασα!
    Όμορφη βραδιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμα!Χαίρομαι που σε γνώρισα καλύτερα μέσα απο τα πράγματα που μας αποκάλυψες!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι πολύ έντονη προσωπικότητα τελικά! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα καλύτερα!!! Έχουμε πολλά κοινά! Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να μου αφιερώσεις αυτό το όμορφο βραβείο! Σύντομα θα κάνω σχετική ανάρτηση. Και πάλι σ'ευχαριστώ! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eυχαριστώ Σοφία μου. Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ που με τιμάς,μου αρεσαν αυτά που διάβασα,τα παιδια είναι το φως του κοσμου,να σε έχει εύχομαι ο θεός καλά και να κάνεις ότι εσύ θέλεις και μπορείς φιλιά πολλά και μια όμορφη εβδομάδα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση. Θα μπορούσα να είχα γράψει ακριβώς τα ίδια πράγματα και για μένα εκτός ίσως από το αγαπημένο σου ρητό ,το οποίο όμως τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να γίνει και δικό μου αγαπημένο.Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια!!
    Εύχομαι να τα πολλαπλασιάσεις!!!
    Να χεις μια όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Εύχομαι το σπιτάκι σου να κατακλυστεί από βραβεία!!
    Όμορφα όσα μοιράστηκες μαζί μας!!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε καλησπερίζω Σοφάκι και σε συγχαίρω για το βραβειάκι σου... εύχομαι πολλά πολλά ακόμα. Πολύ όμορφα αυτά που λες και που δυστυχώς δεν τ' αναφέρει κανείς ως 'αυτονόητα'...
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο μα πάνω απ' όλα που κατάλαβες πως τα χεράκια μου έβγαλαν φουσκάλες από τη βελόνα, που όμως δεν παραπονιέμαι. Δοξάζω το Θεό που μου έδωσε αυτή την ικανότητα μα και τη δυνατότητα να μπορώ να δημιουργώ τη στιγμή που άλλοι δεν έχουν ούτε τον άρτον τον εποιούσιον. Και πάλι σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σ' ευχαριστώ πάαααααααρα πολύ για το βραβείο, κοριτσάκι μου. Το παίρνω με μεγάλη χαρά, έστω και λίγο καθυστερημένα ...
    Φιλιά Πολλάααααα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θελω ν ακουσω τη γνωμη σας.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...